Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 og det blir høyst sansynelig Mathea:)) Men hva med mellomnavn?? Noen gode forslag?? Smaker litt på Mathea Josefine....
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Ville droppet mellomnavn. Mathea er litt tungt og da er det nok med ett navn
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Mathea Josefine er fint, bare dere ikke bruker begge navnene til daglig, for det blir litt voldsomt:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Vi skal jo ha mellomnavn. Enig i at Mathea er tungt, men bare det første navnet blir brukt til vanlig:)))
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Vi skal jo ha mellomnavn. Enig i at Mathea er tungt, men bare det første navnet blir brukt til vanlig:))) Hva er poenget med mellomnavn da? Pynt??
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Alle de andre har to navn og jeg liker at barna mine har lange navn.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Æh... Hvorfor skal dere ha mellomnavn (eller det som egentlig heter 2. fornavn) hvis dere skal bruke "bare" det første navnet? Fatter ikke poenget! Har hatt det selv, og hatet det fra jeg var stor nok til å forstå at jeg hadde flere navn enn det navnet som var i daglig bruk. Har da også slettet det, etter mange års ergrelse over et navn som ikke var meg.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Mellomnavnet til datteren min blir aldri brukt annet enn på papiret. Det er fordi hun (og vi) har et etternavn som ca 1000 andre har, og mange av de bor på samme stedet. Da blir hun garantert den eneste med sitt navn og blir ikke forvekslet med noen. Jeg har et slikt "ubrukt" mellomnavn selv. Det er ikke helt uvanlig, nr 5.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Vel, datteren min på 20 er stolt av alle navnene sine, og som hun sier, det gjør henne unik:) Ingen heter det samme..... Så vi er forskjellige:)
Nikamo Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 Så flott at dere går for Mathea! Synes Mathea Josefine var veldig fint jeg Min Mathea "skulle" hatt Sofie som navn nr 2 - angrer nå på at jeg droppet det... (Forresten - Mathea er ikke tungt å bruke altså!)
TøffiTrynet☠ Skrevet 14. april 2012 #11 Skrevet 14. april 2012 Mathea er et kjempefint navn! Vurderte det selv til veslejenta, men endte opp med Jenny. Forslag til mellomnavn: Oline Olava Kristine Karine Elise Johanne Karoline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå