Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 hver gang de kommer så klager de på ting. jeg har til nå bare blitt sinna inni meg. men føler at ejg har fått nok. og vil si ifra. mannen føler at jeg gjør som jeg vil,. sier ikke helt hva han mener. vet at om jeg sier ifra ender det i krangel. ikke en liten krangel. sivgerfar tåler ikke at noen sier imot han. jeg vil ta kampen. bør jeg??
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Det kommer an på hva det er du vil si ifra om. Det er ikke alle kamper som bør kjempes, velg dine kamper med omhu. Svigermor har sine nykker, noen av dem irriterer meg grenseløst; noen av dem lever jeg med fordi hun er familie, andre ting tar jeg opp. Regner med at hun gjør det samme med meg, jeg er heller ikke en person man bare må elske
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Her mener jeg at din mann bør ta kampen, han skal sette de på plass og gi dem klar beskjed om at så lenge de er hos dere så skal de respektere dere. Din mann bør ta denne praten med svigers før de kommer på besøk og han bør gjøre det klart for dem at de ikke trenger og komme på besøk om de kun skal krittisere.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Det kommer an på hva det er du vil si ifra om. Det er ikke alle kamper som bør kjempes, velg dine kamper med omhu. Svigermor har sine nykker, noen av dem irriterer meg grenseløst; noen av dem lever jeg med fordi hun er familie, andre ting tar jeg opp. Regner med at hun gjør det samme med meg, jeg er heller ikke en person man bare må elske vi har gjort om hagen. rivd opp gammle busker. planta hekk. han er en person som klager over feil type busker, buskene står ikke på rett linje. også lagd gårdsplass med kantstein. vet han vil si noe på om det er rett eller ikke der og. velger mine kamper veldig,. mye jeg har ignorert med åra. men føler at dette er vårt hjem og han må la oss få ha ting slik vi vil. det er ikke bare hva han sier men hvordan han sier. han sier det så det høres ut som vi er helt korka og født i går....
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Her mener jeg at din mann bør ta kampen, han skal sette de på plass og gi dem klar beskjed om at så lenge de er hos dere så skal de respektere dere. Din mann bør ta denne praten med svigers før de kommer på besøk og han bør gjøre det klart for dem at de ikke trenger og komme på besøk om de kun skal krittisere. jeg skal ta en prat med mannen og si at kansje det er best han tar den kampen og ikke ejg. så får vi se.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Gjelder kampen busker og kantstein, så synes jeg du, men egentlig mannens oppgave, skal ta kampen. Si til svigerfar at det er dere som bor der og at både busker og kantstein er helt greit plassert - der dere vil ha dem, og at det ikke angår ham. Vil han at det skal se annerledes ut, så får han ta jobben og kostnaden med å "rette det opp". Lykke til!
Lykkeligmamma84 Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Her mener jeg at din mann bør ta kampen, han skal sette de på plass og gi dem klar beskjed om at så lenge de er hos dere så skal de respektere dere. Din mann bør ta denne praten med svigers før de kommer på besøk og han bør gjøre det klart for dem at de ikke trenger og komme på besøk om de kun skal krittisere. jeg skal ta en prat med mannen og si at kansje det er best han tar den kampen og ikke ejg. så får vi se. enig her, har også svigers som mildt sagt er en utfordring... og jeg syns det er mannen som da må si i fra.. selv om de ikke alltid har evnen, så må de rett og slett hvis du ikke skal bli helt utslitt.. ta en ordentlig ordentlig prat med han og få han til å si som det nevnes over: de trenger ikke å komme på besøk hvis det bare er for å kritisere...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå