Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Hva kan det være? Har akkurat begynt å trene, men i dag kunne jeg ikke ta noen andre mageøvelser enn for å trene de skrå... Det kjennes ut som om noen stikker en kniv i magen min og vrir om bare jeg bruker de littegrann! Da jeg trente de skrå kjente jeg ingenting fra venstre side, men det stakk i høyre... Bør jeg avvente mer magetrening?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. april 2012 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2012 Ingen som har vært borti dette?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Hvis du har trent mye i det siste eller akkurat begynt å trene og begynt litt for hardt, kan du være overtrent og evt fått småskader i muskulaturen (som går over), eller irritasjon i muskelfestene fordi musklene har fått veldig stor spenning i seg. Hvis det ikke bedrer seg innen noen dager så kan du jo la en naprapat undersøke deg, de er ofte dyktige ift bindevev og muskler. Ellers kan du prøve å tøye magemusklene forsiktig. Det kan du gjøre med øvelsen som kommer hvis du googler tøyning mage (de to første bildene viser det jeg mener). Hilsen fysioterapeut
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2012 tusen takk for svar Ja, jeg har akkurat begynt, og kjørte nok hardt på. Men det er allerede bedre i dag enn i går, hedigvis. Mye mulig jeg hopper over mageøvelsene i dag da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå