Elsa88 Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 For meg så var det bare bra nok å få sett den på kino Bonusen var at den var på 3D Men synes den var veldig bra, de gjorde en kjempe jobb for å gjøre den om. Vil definert sjå den igjen men heldigvis så kan jeg kjøpe den på blu-ray 3D sidenj jeg har 3D tv
Gjest Miryks Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Trenger ikke ha 3d-tv for å kunne se 3D... Har en blu-ray-film vi kan se 3D på, med sånne briller. Har veldig lyst å se den, men kinoen her sender dessverre ikke Titanic 3D... De sendte heller ikke Star Wars.... >_<
Elsa88 Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Ville ikke bruke slike briller som er med filmen. Synes de er bare ekle og irriterente når det er 2 forskjellige farger for det meste. Men det er jo min mening
aomeg Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 HELT KLART! Er skikkelig fjortis når det kommer til den filmen og Må se den i 3 D .
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Kan jo ike se den i 3d på kino uten briler, vordan får di de til? blir jo bare mase farger og streker?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Nei ellers takk...fått overdose av den TRE timer lange romantikksuppa en gang for mye...hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå