Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Jeg var litt uheldig og måtte ta en angrepille for to uker siden. Jeg skulle nå ha fått, og blitt ferdig med mensen for et par dager siden. Men har ikke sett sporet av den. Jeg tok nylig en test som var negativ. Jeg vet at de ikke alltid slår ut med en gang, men har vanskelig for å tro at jeg er gravid. Kan mensen virkelig bli så forskjøvet så lenge etter inntak av angrepillen?
Tauriel Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Hvis jeg tar angrepille så blir det krøll med mensen, enten får jeg den med en gang eller så tar det laaaaang tid før jeg får den
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Det er vanlig med sykluskluss etter angrepillen. Så slapp av, har du ikke fått mensen om en uke eller to kan du heller ta en ny test. Mest sannsynlig har du ingenting å bekymre deg for:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Nå sa jeg vel ikke at jeg var bekymret da, men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå