Gå til innhold

JEG ER SÅÅÅ FLAAAU!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, min samboer og vår datter leier en stor kjellerleilighet. Vi har det alltid rent og pent, men i dag så badet ut som et bomba h***hus, rett og slett.

Vi har hatt en lang dag ute og hoppet i sølepytter og kost oss. Regntøyet hennes er skylt i dusjen og det lå sand overalt. Badet skulle jeg vaske i kveld og siden vi har vært borte hele uken på ettermiddagene og jeg har jobbet mye så har det blitt nedprioritert. Støv, en halvfull bleiebøtte med en nyskiftet bæsjebleie som luktet over hele badet, pasta fra lekekjøkkenet hennes, skittentøy og hår i sluket og leker overalt i dusjen. Badet skulle jeg ha nedvask av i kveld. Vi høres kanskje ekle ut nå, men er overhodet ikke det. Resten av leiligheten er prikkfri. Og akkurat i dag så spurte huseier om å komme inn å låne litt varmtvann. Tenkte ikke noe over det da han spurte om han eller jeg skulle gå inn å hente, sa at det var bare å gå inn, men plutselig tenkte jeg over hvordan det så ut der. Det pleier jo å være så rent og pent. Nå tror han sikkert at vi er noen skikkelige griser. Badet ser rett og slett ekkelt ut.

Resten av leiligheten ser han ikke på vei til badet siden det er første døren. Huff, nå er jeg rett og slett skamfull!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, kjiiiiiiipt!

Skjønner deg godt! Kan det hende at det ikke så fullt så ille ut som du innbiller deg?

Jeg ville tygd på å sende en forklaringsmelding, men teit det óg.

Og fra et rødstrømpeperspektiv: Er mannen din flau?? Det burde ikke være bare ditt ansvar?!

Skrevet

Min samboer er ikke hjemme, men han blir nok like flau han også. Huff, nei dette var ikke noe moro. Nå skal jeg bare sitte her å drikke opp glasset mitt med pepsi max, så er det rett å rydde badet.

Det verste er at huseieren vår er skikkelig fasade menneske. Alt skal være så fint, flott og ryddig og bruker mangfoldige tusen i året på hus og hjem også kommer han ned og får se det bombenedslaget av et bad. Hadde han gått litt lenger inn hadde han fått sett en ren og ryddig leilighet med nyinnkjøpte blomster og greier :P

HI

Skrevet

Send ham en melding og forklar!

Skrevet

Be han inn på en kaffe en dag så får han se en annen side.

Skrevet

Jeg sa at han får ikke bry seg om rotet og jeg har vaskedag i dag, men det så så fææælt ut. '

Han sa at det ikke var noe å bry seg om, men allikevel. Kanskje vi skal be han på kaffe en dag ja :)

Skrevet

Flaut!!!

Det er det værste jeg også vet når sånt skjer

Skrevet (endret)

Ikke tenk noe mer på det, du har til og med sagt til ham at han ikke skal bry seg om rotet og at du skal vaske senere. Han bryr seg ganske sikkert overhodet ikke om det han har sett.

Vi har selv ved et par anledninger vært inne hos våre leieboere, og der ser det skikkelig bomba ut hele tiden. Når vi har vært der så har det vært avtalt i god tid på forhånd, så de hadde hatt god tid til å rydde og vaske, men det bryr dem tydeligvis ikke. Vi bryr oss overhodet ikke om hvordan det ser ut hos dem så lenge de er hyggelige, betaler husleien sin i tide, ikke støyer til alle døgnets tider og selvfølgelig at de vasker skikkelig ut før de eventuelt flytter en dag.

Kan ikke tenke meg huseieren hos deg heller bryr seg om hvordan du har det på badet :)

Endret av Zebrah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...