Gå til innhold

Røyk gravid.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er verdens verste person,jeg klarer rett og slett ikke kutte røyken helt ut:( har virkelig prøvd men går bare ikke...åhhh...så sint og skuffet over med selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tull!

Du klarer å slutte de mnd. du har barn i magen! Er ikke bare du som får i deg røyken!

Skrevet

Klart du greier det! Søk hjelp, fastlege, helsestasjon eller røyketelefon f.eks. Ikke gi opp, hver røyk du ikke røyker er gevinst for babyen din!

Skrevet

Da bør du ta abort om du er gravid og vente med barn til du klarer å slutte.

Skrevet

Det er det latterligste jeg har hørt,ta abort og vente,nei vett du hva!

Skrevet

Jeg klarer bare ikke og kutte ut de siste 4 røyka,jeg røkte mellom 20-25 før,har nå kuttet ned til 4 om dagen.men klarer ikke de siste 4,men jeg prøver:(

Skrevet

Ikke hør på de som kommer med negative og unødvendige kommentarer! Det gjør det bare verre, og enda vanskeligere å slutte. Jeg klarte å slutte en liten periode, men så sprakk jeg, og etter det klarte jeg ikke å slutte helt igjen. Jordmoren min sa at det er bedre å ta 1-2 røyk om dagen, å holde det på et minumum, enn å bli stresset og opprørt, for det er faktisk mye værre for babyen. Prøv å røyk så lite så mye, å heller bare ta noen trekk enn en hel røyk, å prøv å hold deg opptatt- blir du røyksugen, gå å ta deg en dusj frks.. Vet hvor vanskelig det er, og det ble enda værre for meg når jeg fikk så mange stygge kommentarer.. Alt folk sier kan skje hvis du røyker- altså, såklart kan det skje - men med flesteparten går det bra- og du får en helt fin og frisk baby:) Lykke til:)

Skrevet

Jo færre du røyker om dagen, jo bedre er det. Jeg prøvde å kutte, kom ned til 8 en dag og dagen etter var jeg oppi 25 igjen.. Var 21 uker på vei da jeg sa nok er nok (hadde skuffet meg selv lenge nok), så slutta jeg på dagen..

Skrevet

At du ikke klarer å slutte er tull. Du klarer det du vil klare!

Du har kuttet ut mer enn tre fjerdedeler av det du tidligere røykte. Målstreken er ikke langt unna.

Kutt de siste sakte men sikkert. Les "endelig ikkerøyker", og jobb aktivt med motivasjonen.

Skrevet

Man klarer det man vil klare......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...