Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Er det meningen at man skal kunne kjenne trådene om man stikker fingeren inn "der"? Jeg har lest noen historier her inne, så da jeg satte inn spiral for første gang i går var kommenterte jeg dette med at noen menn kom borti tråden osv. Da gynekologen hadde satt den inn så sa han at han hadde klipt trådene veldig korte pga mitt ønske. Men i dag da jeg skulle dusje så kjente jeg dem rett innenfor åpningen, maks 3-4 cm på innsiden. (skulle bare rense ut litt koagulert blod.) Skal det være sånn med kobberspiral?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 ja,det skal det... Men vil ikke det merkes av mannen? Hi
Amygdala84 Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Jeg hadde kobberspiral i åtte år og kjente aldri trådene. Ikke samboeren min heller.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 ja,det skal det... Men vil ikke det merkes av mannen? Hi neida,det går helt fint.Hvis han skulle merke det og være plaget,kan du kontakte legen og få klippet litt til
geitemarken Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Helt korte tråder kan mannen kjenne som små stikk. Jeg trodde det var best med korte tråder, men min gynekolog mente at det våt bedre med lange tråder for de bare la seg ut i sidene. Var heller ikke problem med tamponger med lange tråder heller.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Helt korte tråder kan mannen kjenne som små stikk. Jeg trodde det var best med korte tråder, men min gynekolog mente at det våt bedre med lange tråder for de bare la seg ut i sidene. Var heller ikke problem med tamponger med lange tråder heller. Man skal ikke bruke tampong når man har spiral.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Kan man bruke tamponger med spiral ? Har hørt så mye forskjellig. Jeg har kjent etter selv og kjente tråden, utover dette har jeg ikke merka noe det har heller ikke samboeren.
geitemarken Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Da må nesten den enkelte høre med sin lege eller gynekologisk. Men jeg spurte helt spesifikt om det og han mente det var en forsvinnende liten prosent som opplevde dette at det trengt jeg ikke å tenke på. Jeg skulle bare bruke tampong. Når jeg trekker ut en tampong er jeg forsiktig og stopper naturlig nok om man kjenne ubehag og sjekker tampongen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 Skal man ikke bruke tamponger heller? Hmmm.... Tror jeg bare må ringe gynekologen på mandag og høre. men takk for svar, jenter Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå