Gjest sug lut Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 ...så i kveld, når det er blitt rent, pent, ordentlig ommøblert og lekkert der ute, og jeg har ruska opp i staudene og i tillegg har potta om et tredve-førtitalls planter som fortsatt skal stå inne, skal jeg ta med meg et glass hvitvin og et pledd og bare kjenne på at det er vår, tross alt og for helvete. Vil du være med så kom - jeg har en hel ny kartong vin og pledd nok til alle.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Helt til jeg kom til fjerde linje lurte jeg litt på hvorfor... Hvorfor fikser hun balkong i dag, når hun har hvit uke og må nøye seg med farris for å feire. Alternativt: Hvorfor har hun hvit uke nå når hun snart har nymekka balkong. Så skjønte jeg. Er gravid, og helt ute av trening. Har hatt sju hvite måneder, og flere skal det bli. Kos deg, du!
Gjest sug lut Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Takk skal du ha og velkommen når du er i mål, hehe. (Jeg synes den andre typen hvit uke er begredelig som begrep, serru, så jeg måtte omdefinere det litt for meg sjøl da jeg ble forelagt ideen om "hvit uke", og dessuten drikker jeg for sjelden hvitvin, og "rød uke" høres dessuten ut som supermensen.)
Patetica fåkksi Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Takk for invitasjonen, jeg kommer. Men ikke i kveld. Dog en annen kveld, og da skal jeg tømme vinflaska di.
bIomstre Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Puh, nå ble jeg bekymra altså. Tenkte sporenstreks på høyst ufrivillig hvit uke av guffene årsaker! Godt det bare var en redefinisjon. Her er det pause i hvite uker, det feires med nye klær og sko, senere med litt rødt - langdistanseskål! Ellers, sol og vasen full av ranunkler i alle farger
Gjest sug lut Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Any time, ape-tit. Ingen bedre steder å løse verdensproblemene på en min balkong m vin. Ble forøvrig brått såååå trøtt at jeg måtte ta en time på øret og så måtte jeg gå meg en fin tur og nå skal jeg støvsuge. På balkongen. Det er langt fra så tilfredsstillende som å rake og grave med stikkspade men det får gå. Blomstre, skål tilbake, i din nye skrud! Og ranunkler er nydelig, hvilken farge?
bIomstre Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Blomstre, skål tilbake, i din nye skrud! Og ranunkler er nydelig, hvilken farge? ALLE!... Eller, i allefall alle toner av gul og oransje! Samt lys rosa, hvit og noen lys, lys gule med kanter i burgunder - lett blanding altså.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Jeg har blandet såjord og hatt jord i minidrivhusene mine, og i morgen skal jeg og lille meg så. Veldig fin at en av ugene har flyttet da har jeg et rom jeg kan ha stiklinger i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå