Gå til innhold

Primolut og Pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har brukt dette i løpet av en syklus?

Jeg ønsker å bli gravid, men går å småblør konstant og har ikke eggløsninger. Vurderer da å ta Primolut for å stanse disse småblødningene for så å få en skikkelig menstruasjon. Og så i løpet av menstruasjonen begynne på Pergotime slik at jeg får eggløsning.

Er det noen som har gjort det slik, eller har dere brukt andre medisiner?

Jada, vet at jeg bør snakke med lege om dette og skal det når jeg får time. Bare lurer på om det er noen andre som har brukt disse medisinene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forkant av en mens har du hatt en eggløsning, primolut utsetter eggløsningen/mens.

Har du slitt en stund så oppsøk lege.

Skrevet

Jeg hadde ingen eggløsning overhodet, heller ikke mens. Tok en omgang Primolut, startet på dobbel Pergotime på 5. blødningsdag og vips! Straks fem måneder på vei :)

Skrevet

Jeg hadde ingen eggløsning overhodet, heller ikke mens. Tok en omgang Primolut, startet på dobbel Pergotime på 5. blødningsdag og vips! Straks fem måneder på vei smile.png

Så du tok Primolut for å få mens? Hvor stor dose tok du? Jeg har tatt Primolut før, 3 tab. om dagen i 10 dager, men fikk mye bivirkninger :(

Skrevet

Hm... Først forsøkte jeg å få kroppen i gang igjen med bare Primolut, men det funka dårlig. Da var det 3 tabletter daglig i 10 dager tror jeg. Den gangen jeg skulle bruke Pergo i tillegg sa gyn at jeg kunne ta 2 stk daglig i 7 dager, fornøyd med det :) Hør med legen som skriver ut tablettene til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...