Gå til innhold

Skittentøysortering..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips! Enten som man kan dra ut på skinner, men har også sett skap med korger man kan vippe ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kurvsystemene fra IKEA.. Har et stativ med to store bokser, til 60 hvitt og mørkt og så har vi et stativ med mange små, til 40, ull, finvask og farget tøy. Dette hadde fungert utmerket hvis min mann bare hadde forstått systemet;)

Skrevet

Vi har Elfa-kurver på vaskerommet. Har en for ull, en for rød-aktige klær, en for grønn-aktige klær, en mørk 60 grader, en mørk 40 grader, en lys 60 grader, en lys 40 grader og en for mellomfargede klær. Hvor mange kurver og hvilke kategorier kan man jo velge selv.

Tidligere hadde vi en stor skittentøyskurv. Når jeg sorterte skittenklær, ble det liggende utover gulvet i dunger til jeg fikk vasket eller til jeg gav opp og kastet alt oppi kurven igjen.

Meget lettvint nå! Enkelt å se hvordan kategori som bør vaskes. En full kurv er ca en full maskin.

Mannen klarer ikke helt sorteringa, men det han har lagt feil legger jeg bare i rett kurv når jeg ser det. Evt spør han meg hvilken kategori det tilhører eller bare legger det på gulvet så jeg kan legge det på riktig plass. No big deal:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...