Gå til innhold

hva ville du betalt for denne vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

07 mod quinny 3xl freestyle, med både sportsdel og bag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjekk på finn.no torget

Skrevet

Ville ikke hatt slik vogn i det hele tatt...

Bagen er liten (smal), spesielt om du har høst/vinterbarn slik at du må ha pose nedi og vogna er veldig ustabil. Spesielt om du har barnet vendt mot deg i sportsdelen. Vogna er alt for lett foran, så om barnet lener seg fremover da det sitter mot deg kan den faktisk velte. Du får kjøpt vektlodd til å sette på foran for å reduere sjansen for velt, men en barnevogn skal være sikker! Veldig ustabil over fortauskanter etc. Handlekurven under er kjempeliten. Praktisk at det er glidelås på kurven, men den er altfor liten. Vogna er god å trille da og kjekt at du kan feste på bilstolen:)

Jeg hadde slik til førstemann og aldri mer trehjuling. Jeg gikk over til 4 hjuling med to svingbare hjul, en ny verden med tanke på stabilitet:)

Dette ble sikkert litt negativt, men tenk deg veldig godt om før du kjøper denne vogna. Bare 100% ærlig om hva jeg mener om den. Kjedelig å finne ut slike svakheter etter man har kjøpt..

Gjest Lindus :) med Jesper 1pp
Skrevet

Vi hadde også Quinny vogn, og var ikke spesielt fornøyd med den. Som du sier, veldig liten bag og jeg syns også sportsdelen er liten, eller hvertfall veldig smal. Og vi opplevde faktisk at vogna tippet, det var skummelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...