Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 kan man sende blomster til dem som sitt inne i fengsel ???
Ludviksmamma Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 det kan du, men må regne med at de muligens blir skannet, og DEN maskinen er ikke alltid like varsom... dersom den insatte har brev- og besøksforbud vil ikke ett evt kort komme frem... dersom den insatte har brev- og besøkskontroll må du regne med at ditt kort blir lest og logget... og så var det dette med allergi da... deler den insatte celle med noen som ikke tåler blomsterstøv, så kommer de ikke frem...
mamma til lillemor Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 ååh, tusen takk for svar! gjør ingenting om korte blir lest og scannet.. hær e det snakk om kjærlighet!
Ludviksmamma Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 da er du sikkrere om du sender den innsatte en sjokolade, det sier også kjærlighet, men ingen andre er allergisk !
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Kortet blir lest uansett. Blomster har jeg ikke vært med på at innsatte har fått inn. Sjokolade får de ikke inn, det blir lagt i effektene til den innsatte. Hvis du absolutt vil gi noe mer enn et kort, så kjøp heller en cd, bok eller klær.. Det er garantert at du får inn.. Hilsen en som jobber i fengsel!
Ludviksmamma Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 [quote name=Jente 08 + to gutter 12 ' timestamp='1334441183' post='144155887] Kortet blir lest uansett. Blomster har jeg ikke vært med på at innsatte har fått inn. Sjokolade får de ikke inn, det blir lagt i effektene til den innsatte. Hvis du absolutt vil gi noe mer enn et kort, så kjøp heller en cd, bok eller klær.. Det er garantert at du får inn.. Hilsen en som jobber i fengsel! hvilket fengsel jobber du i da? der jeg jobber får den insatte både blomster og sjokolade inn på cellen, dersom restriksjonene ikke sier annet, ting blir scannet for sikkerhetsskyld, men aldri holdt tilbake. kanskje "mamma til lillemor" skal ringe vedkommende fengsel og spør...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå