Gå til innhold

Min søster er blitt ett monster..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 15 år og full i hormoner og vipper mellom barn og voksen,og hun er rett og slett blitt ufordragelig!

Hun er blitt den største egoisten jeg noen gang har truffet,hun er lat og storforlangende.Hun sjefer og er blitt den divaen og jeg kjenner jeg koker til tider:)

Hvor lenge varer egentlig dette?Jeg ser fram til hun blir seg selv igjen,og ser at det er andre i denne verden utenom henne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ført når hun passerer 25 vil hun innse at hun har vært litt tåpelig, men det forbedrer seg jo gradvis etter 19 (videregående)

Skrevet

kan det være sjalusi? får DU all oppmerksomheten nå, som du er gravid? er det kommet smårollinger i hus, som mormor er mer opptatt av? er dette hennes måte å bli oppdaget på ??

Skrevet

kan det være sjalusi? får DU all oppmerksomheten nå, som du er gravid? er det kommet smårollinger i hus, som mormor er mer opptatt av? er dette hennes måte å bli oppdaget på ??

Hehe,jeg er 31 år,har ingen barn på vei,men har ett barn på 6 år.Jeg bor ikke sammen med dem,men har endel med henne å gjøre,jeg er også endel hjemme hos mine foreldre og observerer endel da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...