lille-my-april Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Ja, d tror jeg er helt normalt faktisk! Og jo yngre en er, jo verre er det.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Ja,som oftest er det sånn. Utrolig barnslig, men uansett så er det slik det som regel er. Men er man med på leken,så må man tåle steken er det noen som sier
Førstemann Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Ikke i vår gjeng. Om noen prøver seg, blir de raskt satt på plass.
hit og dit Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Det er ikke vanlig i de vennegjengene jeg har. Jeg har litt spredte kretser fra studietiden, fra hvor jeg vokste opp og hvor jeg bodde som voksen med min mann Jeg har mange fine venner som ikke baksnakker og sladrer, for meg er det naturlig å søke mer mot de om vi skal finne på noe. Dersom jeg har venner som baksnakker andre så har jeg kuttet de ut. Vennene mine fra barndomsstedet baksnakker mye, og de har jeg ikke så mye med å gjøre lenger. Jeg gidder rett og slett ikke. Noen ganger er jeg på besøk, og da forsøker jeg å få fokuset på noe annet, for det blir for dumt å sitte å snakke negativt om noen som ikke er der.
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Det er veldig vanlig ja. Jeg hater baksnakking! Jeg har mer enn nok med å feie for mi dør i alle fall. Tillater jeg mine venninner å baksnakke andre venninner, så tillater jeg dem å baksnakke meg også, når jeg ikke er der.
geitemarken Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Da vi var yngre var dette vanlig. Nå når vi er gamle, trygge og satte hele gjengen så er det lite av det. Nå har vi så mye annet å prate om, men så treffes vi jo da ikke så ofte heller lenger så da har vi ikke tid til sånn skjitprat;)
Fruen i huset Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Skjer aldri i vår gjeng. Hvis noen snakker om noen i litt negative ordlag er det alltid noen som sier at det sikkert ikke er sånn og sier noe positivt om den personen i stedet, så legges saken død. Jeg personlig hater baksnakking og er så heldig at vennene mine også gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå