Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Noen Som vet andre steder en Sparkjøp man får kjøpt det?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Hva mener du med festdrakt? Bunad?? Eller pen kjoler får du jo kjøpt overalt....
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Hva mener du med festdrakt? Bunad?? Eller pen kjoler får du jo kjøpt overalt.... Si meg er du dum eller tror du jeg er dum? jeg spør etter festdrakt.. Jeg vet hvor jeg får tak i både kjoler og bunader...
Ziiona Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Nå skal det vel sies at noen bunader heter festdrakter da, hvor eneste forskjellen fra er steds bunad er fargen. Så det er slettes ikke et dumt spm som ble stilt!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Nå skal det vel sies at noen bunader heter festdrakter da, hvor eneste forskjellen fra er steds bunad er fargen. Så det er slettes ikke et dumt spm som ble stilt! Om en "bunad" heter festdrakt så er det ingen bunad, men en festdrakt. Så jo, enig med HI, det var et teit spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Har aldri i hele mitt liv hørt bunad kalt for festdrakt.. Så unnskyld meg at jeg spurte.... Dib høner...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Jeg kjøpte min på Bogerud for noen år siden, men vet ikke om de har i år.
3gutter_og_1jente Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Mener jeg har sett at husfliden selger festdrakter. Men sjekk finn også
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Hi her.. åå pluteslig så er det vi som er høner for ? jeg trodde det var du som tok på deg den rollen jeg da du spør om jeg mener en vanlig kjole..? Om du spurte for du ikke viste burde du ha formulert deg anderledes. Ikke spørre meg på den måten du gjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå