Gå til innhold

Ditt fineste jentenavn på M??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marion

Videoannonse
Annonse
Skrevet

#25 Du er rapportert.

Skrevet

Melina eller Maja:)

Skrevet

Ikke helt det du spør etter, men mannen din venter nr 4, 3 av de er dine? Vil det si at mannen din har vært ute og tafsa, eller at du er gravid men nr 4? Jeg forstår det dithenn at du har 3, ikke venter nr 3?

Hvorfor henge seg sånn oppi dette? Jeg tror HI mener at mannen har ei jente fra tidligere, at de to har fått to jenter sammen etter det og venter en til. Til sammen fire barn når den siste kommer ut fra magen. Var det så vanskelig? ;)

Skrevet

Fineste jentenavn som popper opp i mitt hode akkurat nå er Malene, Melina, Margrethe, Mia, Mina, Mille/a, Martine og Marielle (med stum e på slutten).

Skrevet

Hva heter de andre jentene forresten???

Skrevet (endret)

Ikke helt det du spør etter, men mannen din venter nr 4, 3 av de er dine? Vil det si at mannen din har vært ute og tafsa, eller at du er gravid men nr 4? Jeg forstår det dithenn at du har 3, ikke venter nr 3?

Eller kanskje han hadde en fra tidligere.

Endret av hit og dit
Skrevet

Molly er fint og litt originalt. Men mitt favoritt navn på å må være Mari

:)

Vakkert og enkelt.

Skrevet

Hehe jeg må le litt her:)) Neida, han har ikke vært ute å tafsa, han har en jente på 22 fra før som heter Maria:) Jeg har også to fra før som Ikke har navn på M.

Men så har vi 2 småjenter sammen som begynner på M. Og jeg venter nå mitt 5.barn, hans 4, og tilsammen få vi 6;))

Leser du litt sakte så kanskje du får det med deg #25;)

Ellers tusen takk for masse flotte forslag!!! Vet enda ikke om jeg synes det er litt teit å føre M videre.....

Skrevet

fullfør rekka! Madelen er min favoritt;)

Skrevet

Til dere som lurte: De andre heter Maria, Malene, Mina

HI

Skrevet

#25 Du er rapportert.

Rappotert for hva da???????

Skrevet

Mariell, Martika, Martina, Martine

Skrevet

Marlene, Molly og Mie er mine favoritter på M :)

Jeg synes også det er litt moro å fullføre rekka. Jeg har selv to som har navn på E, og venter nr. 3 nå, og tenker da at det må bli navn på E denne gangen også :)

Skrevet

Er nok nevnt flere.

Maiken

Maria

Mie

Mille

Mathea

Mareike

Skrevet

Minda (gammelt norsk navn)

Skrevet

Marion, mariell, marina, malin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...