Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Her har vi brukt flere sett med besteforeldre og alt som er av tanter og onkler, bare familie.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Vi har besteforeldre og onkel/tante på to av barna, mens nr. 3 fikk nære venner av oss som faddere.Bærte gjorde vi selv Usikker på hvem som skal være faddere på nestemann... HI
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Du kan bruke samme faddere flere ganger da. Har fire barn selv jeg, og selv om vi har ganske stor familie ble det for få å ta av etterhvert Søsteren min er fadder til to av barna mine.
Gjest peacock Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 våre søsken og et par gode venninner av meg. Broren min bar til dåpen.
Koala *g07* Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Onkel, tante, to søskenbarn av meg, og et vennepar.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Nr 1: ett vennepar, tanten til samboer og søsteren min. Nr 2: samme venneparet, broren min og søsteren til samboer. Nr 3: en kompis av oss begge, antakelig min bestevenninne, min minste søster (har 5 søsken så er endel å ta av) og siste vet jeg ikke, men vil gjerne ha 4 stk. Vi velger 2 hver (må være helt enige da), så siste er vell til samboer å "bestemme". Kunne gjerne tenkt meg stemorfaren min, men vi får se :-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 En onkel og to søskenbarn (som jeg var fadder på selv)
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Nr 1: sambo bar. Sambos søster og hennes mann, min morfar og min mor er faddere. Nr 2: min søster bar. Min bestemor og bestefar og min andre søster er faddere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå