Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Har ei som ikke har bæsja på tre dager. Hun blir ammet, men får også litt erstatning- ca en flaske om dagen. Er dette normalt?? Noe jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Det er ikke så uvanlig at det går noen dager uten bæsj, særlig ikke når de blir ammet. Tre dager er helt greit og ikke noe du trenger bekymre deg for. Før da de at det var greit at det gikk både en og to uker uten avføring hos barn som ble ammet, men det har de heldigvis gått bort fra. De har funnet ut at det ikke er greit for den lille i det hele tatt, så da bør det gjøres noe for å få magen i gang. Det du først og fremst kan prøve er sviskesaft eller malt.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 På føden (2009) sa de at det var like normalt med 6 ganger på 1 dag, som 1 gang på 6 dager...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Har ei som ikke har bæsja på tre dager. Hun blir ammet, men får også litt erstatning- ca en flaske om dagen. Er dette normalt?? Noe jeg kan gjøre? Min ble fullammet og bæsjet bare hver 12-16 dag. Fikk beskjed om at var helt normalt det også.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Jentungen min fikk kun morsmelk, og bæsja altfra 5 ganger om dagen til hver tiende dag.
Gjest peacock Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 spedbarn kan ikke få forstoppelse om de bare får morsmelk, så alt fra hver eneste gang de spiser til 14 dagers opphold er helt normalt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå