Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg er litt av den oppfatning at jeg ikke liker å få ting av dårlig kvalitet/ lite pedagogisk/ eller som er lite praktisk. Gir derfor også bare dette i gaver til andres barn. Pris er ikke et argument her, fordi man som regel kan få alt i alle prisklasser, det er bare at det "ser" mindre ut. Hva tenker dere andre?
Gjest ronja røverdatter Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Det praktiske og pedagogiske kan jeg da kjøpe selv. Jeg liker overraskelser, noe jeg ikke hadde tenkt på å kjøpe selv, som jeg kanskje ikke visste at fantes, eller noe sånn. Det er de morsomste gavene. Når det er sagt regner jeg med at de aller aller fleste kjøper gaver som de selv ville ha satt pris på og dermed tenker de andre setter pris på det også, eller gaver som de tror at jeg liker (enten det er til meg eller ungene) eller de har vært og funnet et gave de synes er fin og som kanskje er det de har råd til der og da - jeg blir glad for alt. Jeg blir rett og slett glad for gaver, glad for at noen tar seg bryderiet å kjøpe, at de husker på meg eller mine og at de ønsker å glede meg. Om gaven er upraktisk, totalt upedagogisk, langt fra min smak eller ikke av topp kvalitet betyr ingenting. Jeg setter bare rett og slett pris på at noen gidder å kjøpe gave til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå