Gjest *muffa* Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Til jeg/vi har babyen i armene Vet det kan være kjempeslitsomt med baby, men den følelsen når du holder h*n for første gang...... Ubeskrivelig!! er bare 13+2 uker da så det er leeenge å vente, men får bruke tida til å kose meg med de tre barna jeg har så lenge
Barn 4 :) Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Eg og gleder meg kjempe masse er snart 16 veker so er jaffal snart halveis
Darwina Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Jeg er 23 uker og kan ikke vente til august,han kunne godt ha kommet nu:)
Netti*** Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Jeg også :-) koser meg veldig med de 3 jeg har, men gleder meg vanvittig til å bli kjent med en til :-) i mens for jeg nyte hoppende mage :-)
Happy87 Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Jeg gleder meg helt vanvittig til vårt første barn kommer i juli:) dette er så utrolig etterlengtet og vi gleder oss masse til vi endelig får oppleve denne lykken.. Far i huset gleder seg like mye, men h*n må nok ligge i magen litt til.. Er 25+4 idag:)
Ludviksmamma Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 skjønner ikke hvem som fant opp at vi må gå hele 9 mndr... jeg er 26+6 og har vært sååå klar sååå lenge... nesten ikke til å holde ut, ivertfall ikke nå som jeg ikke lengre er sikker på om jeg har to like sko på meg, svigermors strikkepinner oser, tante har vært i Florida og handlet hjem halve staten (sendte med henne mitt mastercard og en liste over butikker hun skulle titte innom...), barnefar er redd for å reise i nordsjøen og ringer 4 ganger daglig, kolleger ser på magen min og smiler... mumitroll-babygym kom i posten i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå