Gå til innhold

Hva om vannet går når man dusjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker man det?

Har begynt og tenke på det siden jeg er 37+2 nå. Og har begynt og få vonde kynnere.

Jeg har begynt og dusje med svakt trykk på vannet. for er redd for og ikke merke at vannet går, ( hvis det går da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei venninde av meg opplevde at vannet gikk i dusjen og hun sa at du merker det godt for det "fosser" nedover og er mye varmere enn dusjvannet..

Skrevet

Vil tro du merker det ja :) Pluss at det vil fortsette å renne etter at du er ferdig å dusje :)

Skrevet

Og det sier et slags knepp inni deg. Jeg kjente det i allefall godt.

Skrevet

hm.. jeg tror nok at du merker det ja.. hos meg var vannet med førstemann misfarget, så ville vært vanskelig å ikke merke pga det.. men jeg hadde også det berømte kneppet, samt at vannet rant og rant lenge etterpå.. dessuten føles det ut som du tisser på deg.. så ja, skal godt gjøres å ikke merke det (tror jeg) :)

Skrevet

Merker man det?

Har begynt og tenke på det siden jeg er 37+2 nå. Og har begynt og få vonde kynnere.

Jeg har begynt og dusje med svakt trykk på vannet. for er redd for og ikke merke at vannet går, ( hvis det går da)

Hehe, tipper du merker det :-)

Skrevet

Vannet til en venninne av meg gikk i dusjen, og hun var usikker på om det faktisk var vannet. Men det fortsetter å renne helt til babyen er ute - for det dannes nytt vann hele tiden :-)

Skrevet

Da vannet mitt gikk med førstemann, tror jeg ikke at jeg hadde merket det på kun vannet. Jeg var i tvil i utgangspunktet, det kom så lite vann.Det var fordi hodet var festet og så langt nede at det ble en propp. Men det kom litt og litt under riene, men for alt i verden,jeg trodde det kunnevære at smerten og påkjenningen det var for kroppen gjorde at jeg lekket urin jeg.

Det jeg derimot merket det på var det det høye "kneppet" som kom da vannet gikk. Det var et knepp og et slags sterktrykk i magen.

Skrevet

ok ladies, dette var nytt for meg... forklar mere, dere som har opplevd det... "fortsetter å renne etter at dusjen er ferdig", hvor mange liter snakker vi om, og hvordan hindrer man at det renner en liten elv etter meg i hus og bil og i koridoren på sykehuset... og hvor lang tid har eg på meg til ungen da kommer?? er det snakk om litervis eller desiliter??? er det snakk om minutter eller timer?

Skrevet

Er veldig mye som spiller en rolle i det. feks om hodet til babyen er festet eller ikke :-) men det dannes nytt fostervann hele tiden mens du enda går gravid. Det renner ikke ut MYE i ettertid, men du trenger nok et lite bind for å hindre lekkasje ;-) Normalt er det en liter/en og en halv liter som skal ut så. Og i tillegg er det jo en viss lukt i det, så man blir nok å merke det på en eller annen måte!

Skrevet

Noen får rier med en gang vannet går, andre får ikke noe og blir satt igang dagen etterpå. Som sagt, er MYE forskjellig og det er nok anderledes fra person til person.

Skrevet

Noen får rier med en gang vannet går, andre får ikke noe og blir satt igang dagen etterpå. Som sagt, er MYE forskjellig og det er nok anderledes fra person til person.

Skrevet

Tusen takk for mange svar :) Kanskje jeg ikke trenger og bekymre meg om det lenger da..

Da er det bare og vente på at lille gutt vil ut snart.

Skrevet

med min første fekk eg beskjed om å ta meg en dusj for å sjekke om riene var ekte osv.. og da gikk vanne mitt er i allefall det jordmødrne trur for borte vekk var vatne. så ja det er mulig å miste vatne uten å merke det sjølv.. med min andre gikk vatne litt, det pipla ut, ikkje mykje men en del.. ingen plopp osv

Skrevet

kneppet høres ut som et ledd som knekker.... og det renner en stund etterpå(som regel) måtte ha bleie på jeg :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...