Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg pleier å bytte ut mobil en gang i året. Er det drøyt eller er det ganske vanlig?
petite fleur Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Tror egentlig det er ganske vanlig. Jeg bytter ca hvert andre år. Ikke fordi jeg vil ha ny, men fordi den blir ødelagt på et vis.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Jeg også, pleier å ha et års bindingstid på samme abonement som jeg alltid har, og fornye tilefonen min.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Så sjelden som mulig Til sommeren er det 2 år siden jeg kjøpte ny mobil, men den har vært på verksted 2-3 ganger + at jeg har formatert den flere ganger. De har som regel vart 1-2 år her.
PeppaPig Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Tja, kanskje hvert halvannet til to år. Kommer an på hvor lang bindingstid jeg har. Mannen min bytter den ut gjerne årlig.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Bytter hvert 2. til 4. år. Synes selv at det er litt råflott. Kjøper aldri med bindingstid, det lønner seg sjelden.
dincene Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Når det skjer noe. Etter å ha sett andre svar, så bytter jeg svært sjelden. Er vel over 2 år sida jeg kjøpte denne. Virker like bra, alt funker, ingenting har vaert ødelagt. Men når jeg kjøper, så kjøper jeg omtrent den beste mobilen på markedet da og der (en jeg liker selvfølgelig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå