bobbelfru Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Når slutte barnet ditt med vogn? De fleste slutter tidlig med vogn.. OK det er greit, men hvor mange av de barna som slutter tidlig med vogn blir kjørt i barnehagen? Jeg har ikke tid til å bruke en halvtime eller mer på vei til barnehagen om morgenen jeg.. Det virker jo på meg at det er kun meg i hele verden som ikke kan ta meg tid til det. Stuss så mye du faen tute meg vil når du ser meg 07.15 trille til barnehagen for å være der klokken 07.30 for å rekke jobben min klokken 8.00. Når vi begynner på skolen må jeg finne meg ny jobb, for det blir litt rart å trille dit
Gjest Ingen skal få! Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Vi trillet til vi fikk bil. Da var yngste to år. Gå til bhg er uaktuelt
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Hehe tipper storesøster på snart 7 år hadde takket fort ja til tilbudet om å sitte i vogn enda hehe Hun sluttet med vogn når lillebror ble født, for jeg kjøpte ikke tvillingvogn (angret etterå ja!) Da var hun 2 år og 3 mnd. Lillebror sluttet så fort han lærte og gå, men til og fra bhg og sånn hadde jeg vogna med så kunne han gå en stund og når jeg var lei, så heiv jeg han i vogna hehe, + at da hev jeg alt jeg skulle drasse på under vogna. Solgte vogna når han var 3 år tror jeg. Da ble den nesten ikke brukt.
Mandalas Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Vi brukte vogn til barna var 6 og 4 år gamle. dvs,eldste satt på fotbrettet. vi hadde veldig langt til skole og bhg,og ingen bil.
Galskapens overhode Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 nr 1 sluttet da hun var 3 år. da tok jeg lappen og kjøpte bil. nr 2 satt i vogn på turer til han ble 19-20 måneder. sov i vogn til han var 3 år. nr 3 sitter sjelden i vogn..han får løpe m søskenene 15 måneder gammel. sover selvsagt i vogn, så den er med oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå