Gå til innhold

Drakk dovann.... hvor farlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære 3-åring skulle gå på do. Jeg hjalp han opp på doen, og fikk som vanlig beskjed om å gå ut når han skulle bæsje. Gjorde jo det da, men etter halvannet minutt stusset jeg på at han skylte ned så mange ganger.

Gikk og sjekket, og joda....

Der sto lillegutt, med ei såpeboble-flaske, hentet vann ifra doen og drakk fornøyd.

Fikk litt noia, for han Må jo bli dårlig av dette her. Hvor farlig er det? Skal jeg kontakte legevakten dersom han begynner å kaste opp, eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare le litt!! Du er litt hystrisk vil jeg si, to av mina har pussa tenna med dobørsten og ingen av de har blitt syke.

Skrevet

Sønnen min også øste seg etpar slurker i tannglasset da jeg sto med ryggen til .. "Godt med vann, mamma!" Eeh - men merka ingenting på magen, så det gikk helt fint. Bare ikke la det bli en "vane", hehe

Skrevet

Har ikke ca alle barn vært å forsynt seg av dovannet noen ganger? Det har ihvertfall mine :P

Skrevet

Hehe- ingen av våre barn har gjort det, men selv om det er i en do så er det jo bare vann;)

Skal se han tåler det så fint atte, men du har jo noe å erte han med når han blir eldre!

Skrevet

Haha.. Snuppa vår på 18 mndr har gjort akkurat det samme - ingenting skjedde.. :) så bare slapp av! I verste fall får han vel litt vondt i magen og kanskje litt diare

Skrevet

Jeg ville nok tenkt som deg, at jeg ble bekymret. Samtidig så sier de jo at doskåla er "renere" enn tastaturet på PCen. Så vil tro det ikke er så ille. Bare litt ekkelt ;)

Skrevet

Hørte om en pappa som drakk vann han fikk servert vann fra sin lille datter, helt til det gikk opp for ham at det eneste stedet jenta kunne finne vannet måtte være doen...

Skrevet

Vannet som renner ut når man drar ned i doen er helt rent og kommer fra den samme plassen som det vannet du drikker fra krana. Ingen fare med den, så lenge dassen deres ikke er full av møkk eller han drakk av det samme vannet han tissa og bæsja i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...