Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg skal ha ny mobil, vet ikke hvilken..... har xperia mini nå. Vil ha instagram på nye tlf... er dette noe man kan ha på alle tlf? Hvilken tlf burde jeg kjøpe?
sillyfilly og Olivia Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 En android. Alt jeg kan si. Jeg ser folk overalt blir anbefalt Samsung Galaxy s2 eller noe sånn.. Har iPhone og er fornøyd. Minst mulig å styre med.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Jeg har android og er storfornøyd med det Bruker HTC, og er storfornøyd med den og Enkel og god i bruk, godt kamera og god lyd. Skal sies at jeg aldri har eid et appleprodukt, så jeg kan ikke si noe om iPhone, men jeg har hørt mye sprikende meninger. Uansett hvilken tlf du ender opp med vil jeg på det sterkeste anbefale deg skjermbeskytter - sånn plastfilm du legger over skjermen for å unngå riper i glasset. Det er verdt hver eneste krone og jeg vil påstå det kan forlenge levetiden på tlf din, siden det bare er å rive av og sette på ny hver gang den ripes opp, fremfor å måtte bytte glasset når det blir vanskelig å se gjennom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå