Gå til innhold

Tror dere hun kommer i helgen? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i dag og cervix er helt avflatet og jeg har 2-3 cm åpning! Har endel rier, men ikke regelmessig enda. Er snakk om at legen vil sette meg igang på mandag, men jeg håper alt vil skje naturlig. Tror dere det er en sjans for det? Noen med erfaring? Er så spent :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil de sette deg i gang så tidlig?

Skrevet

Svangerskapsforgiftning.

Skrevet

Var på sykehuset i dag og cervix er helt avflatet og jeg har 2-3 cm åpning! Har endel rier, men ikke regelmessig enda. Er snakk om at legen vil sette meg igang på mandag, men jeg håper alt vil skje naturlig. Tror dere det er en sjans for det? Noen med erfaring? Er så spent :-)

Jeg heier på deg og meg jeg. (hilsen ei fra Mai-lykke klubben) <3 bedre om det skjer naturlig da og når du er så "klar" så vil nok uansett bare ta vannet ditt på mandag for å gi deg litt puff. :)

Skrevet

Jeg har gått avflatet og med 2 cm åpning i 2 uker nå, bah! Men har ingen rier da, så kanskje du starter av deg selv?

Skrevet

Åh, Ida <3

Har mye rier, men ingenting regelmessig :c slitsomt altsåå..

Skrevet

Samme her gitt. :) men ikke vonde og lange nok. Men får se om en helg med mye kos kan gjøre susen da vet du! Når du er så moden som du er ville jeg bare peiset på med sex jeg. :) jeg heier på deg altså. Så mye bedre om det kommer av seg selv nå har du holdt på lenge syntes jeg. Og når du alikevel blir satt i gang på mandag hadde jeg prøvd alle triks i boka. :) du for sysselsette gubben litt. ;)

Skrevet

Gutten jobber i dag.. så får prøve å peise på i kveld å se :-D er ikke superbehagelig, men heller ofre litt med sex og kanskje få ting i gang på den naturlige måten!

Skrevet

Tommel opp! Ser ut til å hjelpe litt på her i allefall. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...