Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 har en sivgerfar som ikke er veldig koselig og være rundt. han slenger så mye dritt. han klarer ikke godta at ejg er i mannen min sitt liv. og at jeg er der for og bli. vi har hvert sammen i snart 6 år. gift i snart 3. svigerfar klarer bare ikke godta at jeg er der. svigerfar klarer ikke godta at jeg kan lage eller gjøre så det blir fint i hjemme her. vi pusser opp. vi pusset opp yttergangen en uke etter vi flyttet inn. det for og få mer plass. gammle skap som sto der. vi malte og la nytt gulv. svigerfar sier med engang han ser det. dette har du gjort bra sønnen min. når mannen min sa det her er det kona som har gjort.sa han bare ja her var det gjort mye feil. da var det ikke bra lengre. vi har fått samme reaksjonene på resten av hva jeg har gjort i hagen og i huset. utrolig sårende. han er frekk og stygg i kjeften mot min familie. hvert det fra før han møtte de. når vi venter første barnet kom svigerfar til oss, prøvde og overtale sønnen sin til og flytte hjem. han var ikke ikke klar for å bli pappa. det var svigerfar sin mening. mannen ble boende. og etter det har det bare blitt mer og mer tull. vi har to barn den dag i dag. og svigerfar ser ikek barnebarna sine pga jeg er rundt barna. mannen har dratt til foreldra sine uten meg og men svigerfar velger heller å dra på hytta. jeg har med åra bare ignorert han. men føler nå at når barna tilogmed reagerer at dette må tas tak i. men jeg vet ikke hvordan. mannen min er feil person og få til å ta dette. han klarer ikke diskutere med faren sin. jeg har prøvd selv, men svigerfar bare slenger masse dritt. og kaller meg ting.
Gjest peacock Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Huff da! Uansett er ikke dette din kamp!! Høres ut som om mannen din blir nødt til å manne seg opp til å sette ned foten. Alternativt må dere kutte al kontakt til han lover å oppføre seg bedre. Hva sier mannen din til at faren oppfører seg slik?
Gjest Miryks Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 ..og hvor i helvete er gubben din oppi alt dette?! Lar han virkelig noen, selv sin egen far, behandle deg på den måten?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Huff da! Uansett er ikke dette din kamp!! Høres ut som om mannen din blir nødt til å manne seg opp til å sette ned foten. Alternativt må dere kutte al kontakt til han lover å oppføre seg bedre. Hva sier mannen din til at faren oppfører seg slik? mannen min blir lei seg og sint når faren holder på slik. han har prøvd flere ganger å si ifra. men hjelper ikke. mannen min liker overhode ikke slik, og vi har kuttet ned kontakten veldig.
Cimorene Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Enig med peacock her. Dette er mannen din sin familie og da er det han som bør ta tak i det. Hva sier svigermor da? Kanskje hun kan være en støttespiller for dere og hjelpe mannen din å snakke med svigerfar. Uansett er det uholdbart at han oppfører seg såpass respektløs ovenfor deg, spesielt foran barna deres.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Enig med peacock her. Dette er mannen din sin familie og da er det han som bør ta tak i det. Hva sier svigermor da? Kanskje hun kan være en støttespiller for dere og hjelpe mannen din å snakke med svigerfar. Uansett er det uholdbart at han oppfører seg såpass respektløs ovenfor deg, spesielt foran barna deres. svigermor kan si imot svigerfar. hun gjør det mer og mer da hun savner sønnen og barnebarna sine. hun prøver og hjelpe litt. men mannen vil ikke sette hun mellom to parter heller. av erfaring så blir det fort så mye verre ut av det. mannen har prøvd og ta dette. men til ingen nytte. det blir bare verre og verre med tiden og.
Cimorene Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Enig med peacock her. Dette er mannen din sin familie og da er det han som bør ta tak i det. Hva sier svigermor da? Kanskje hun kan være en støttespiller for dere og hjelpe mannen din å snakke med svigerfar. Uansett er det uholdbart at han oppfører seg såpass respektløs ovenfor deg, spesielt foran barna deres. svigermor kan si imot svigerfar. hun gjør det mer og mer da hun savner sønnen og barnebarna sine. hun prøver og hjelpe litt. men mannen vil ikke sette hun mellom to parter heller. av erfaring så blir det fort så mye verre ut av det. mannen har prøvd og ta dette. men til ingen nytte. det blir bare verre og verre med tiden og. I såfall har ikke jeg giddet mer. Hadde sagt rett ut til svigerfar at slik oppførsel er uholdbar og gitt han valget mellom å ta seg sammen eller kutte ut all kontakt med han. Ville holdt kontakten med svigermor, men hadde ikke funnet meg i å bli brukt som en hoggestabbe for at svigerfar har problemer med oppførselen sin.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Slikt skal man ikke finne seg i! Var jeg deg ville jeg gjort som Cimorene foreslår og få mannen din til å bringe frem et ultimatum. Det er mannen sin far og hans ansvar. At han "ikke orker" er helt på trynet... Han må! Hvis svigerfar ikke evner å endre seg så får det konsekvenser for han, i form av at han mister barnebarna sine. Voksne folk må oppføre seg, sånn er det bare. Han liker deg kanskje ikke, men han får holde det for seg selv...! Lykke til HI, håper det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Er det fordi du kommer fra et annet land at han tillater seg slik oppførsel? Hvordan er han mot din svigermor, og mot andre kvinner?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Er det fordi du kommer fra et annet land at han tillater seg slik oppførsel? Hvordan er han mot din svigermor, og mot andre kvinner? Hvor står det at hi ikke er norsk? Kan ikke finne det..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #12 Skrevet 13. april 2012 Er det fordi du kommer fra et annet land at han tillater seg slik oppførsel? Hvordan er han mot din svigermor, og mot andre kvinner? Hvor står det at hi ikke er norsk? Kan ikke finne det.. Leser det mellom linjene...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #13 Skrevet 13. april 2012 Dette lover ikke godt, særlig ikke når barna blir så stor at de forstår hva som foregår. Jeg ville distansert meg veldig. Er det ikke mulig at dere f.eks kan innvitere kun svigermor på besøk, uten svigerfar, slik at hun får dekket sitt samværsbehov med barna? Kall sammen til ett familiemøte uten barna til stede. Gi svigerfar ett valg, enten så oppfører han seg normalt eller så får han ikke ha kontakt med barnebarna. La det bli hans valg, velger han vekk barnebarn pga deg, så synd for for han. Ungene trenger ikke en bestefar med så dårlige holdninger..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 Er det fordi du kommer fra et annet land at han tillater seg slik oppførsel? Hvordan er han mot din svigermor, og mot andre kvinner? jeg er norsk. samme er mine svigerforeldre.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #15 Skrevet 13. april 2012 Er det fordi du kommer fra et annet land at han tillater seg slik oppførsel? Hvordan er han mot din svigermor, og mot andre kvinner? Hvor står det at hi ikke er norsk? Kan ikke finne det.. Leser det mellom linjene... da må du lære deg og lese mellom linjer på nytt. for jeg er norsk. samme er mine svigerforeldre.
Gjest Miryks Skrevet 13. april 2012 #16 Skrevet 13. april 2012 Er det fordi du kommer fra et annet land at han tillater seg slik oppførsel? Hvordan er han mot din svigermor, og mot andre kvinner? Hvor står det at hi ikke er norsk? Kan ikke finne det.. Leser det mellom linjene... Spent på hvor du egentlig har lest? Kunne lest litt av hvert mellom linjene du har skrevet, men vil helst ikke bli kasta ut herfra..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #17 Skrevet 13. april 2012 Dette lover ikke godt, særlig ikke når barna blir så stor at de forstår hva som foregår. Jeg ville distansert meg veldig. Er det ikke mulig at dere f.eks kan innvitere kun svigermor på besøk, uten svigerfar, slik at hun får dekket sitt samværsbehov med barna? Kall sammen til ett familiemøte uten barna til stede. Gi svigerfar ett valg, enten så oppfører han seg normalt eller så får han ikke ha kontakt med barnebarna. La det bli hans valg, velger han vekk barnebarn pga deg, så synd for for han. Ungene trenger ikke en bestefar med så dårlige holdninger.. takk.. det blir nok et valg han må ta nå. jeg er sliten av dette. med åra har dette begynt og slite veldig på meg.. han har gjenntatte ganger fått beskjed om at han ikke kan holde på slik. men det bryr han seg ikke med. gjør som han vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå