carmen221 Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Synes ukene har gått meget sent men nå begynner det å komme seg =) Kjenner spark fra spiren og om 2 uker skal vi på 3D ultralyd å se hvordan den lille har det og kanskje finne ut kjønnet =) Noen som er like langt på vei som meg ?? hvordan går det med dere ?? Er det første ??
Prøverpåentil Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Er du 16 eller 17 fullgåtte uker? Er det din første? jeg er 16 fullgåtte idag. min første.. kjenner ikke spark enda da..hehe:)
Solstrålen Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 jeg er også 16 fullgåtte uker i dag. min første. syns jeg kjente litt i går, men det kunne like godt ha vært luft. så gleder meg til jeg virkelig kan kjenne det.
Prøverpåentil Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 jeg er også 16 fullgåtte uker i dag. min første. syns jeg kjente litt i går, men det kunne like godt ha vært luft. så gleder meg til jeg virkelig kan kjenne det. Har du fått noe mage?
Solstrålen Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 har litt, men føler det er mer mage på kvelden enn på morningen. når jeg står opp på morning synes jeg nesten ikke at jeg har noe mage. hvordan er det med deg?
carmen221 Skrevet 15. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2012 hei, dette er faktisk min tredje og sistemann =) Jeg er 16 fullgåtte uker og er i begynnelsen i uke 17, magen er ikke så stor på morgenen men når kvelden kommer er den megastor og hard.
nurkisimaven Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Jeg er 16 + 3, har kjent den lille halen man snakker om:-) begynt å få godt med mage og!:-) første fødte dette:-)
lykkelis Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 Jeg er 17+3 og kjenner ingenting enda.. skal på ul på fredag 20.4, så da håper jeg at jeg får vite kjønnet:-) Det er min første. Spennende dette.-) Jeg begynner å få mage, og kjøpte meg mammabukse i går. Magen er nok størst på kvelden.
MammaTilToTette + spire Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Er også 16 fullgåtte uker i dag, og venter mitt 3. barn. Antydning til å kjenne bevegelse,men er fortsatt litt usikker på om det er luft(nok av det også som gravid:P) Kjente tydelige spark også på utsiden av magen 16+4 med nummer to, så forventer at det blir mer framover nå. Mulig morkaka er på framsiden denne gangen, var det med nummer 1 også og bevegelsene kjentes ikke så tydelig i starten da.
carmen221 Skrevet 16. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2012 Jeg er 17+3 og kjenner ingenting enda.. skal på ul på fredag 20.4, så da håper jeg at jeg får vite kjønnet:-) Det er min første. Spennende dette.-) Jeg begynner å få mage, og kjøpte meg mammabukse i går. Magen er nok størst på kvelden. så spennende, vi skal på ultralyd 27 april og er kjempe spent om alt er bra og hvilket kjønn =) Trenger også mammabukser, begynner å bli vel stramt ved bukseknappen. Masse lykke til på ultralyd,fortell gjerne hvordan det gikk =)
Tessy Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 Jeg er17+4 i dag:) magen er bitt stor allerede, kjenner livmora er opp til navelen nå...dette er nr to. Kjenner også spark og bevegelse innimellom men gleder meg til det blir enda tydligere! Ul om bare eeeeen uke i dag!!! Vi gleder oss stort:)
VinterSol+2 Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 jeg er 17 uker på vei, og har brukt mammabukser leeeenge. hehe. ingen tvil om at jeg er gravid, liksom, magen er svær, og puppene nesten enda større er mitt fjerde svangerskap da, så kanskje ikke så rart. Kjenner ikke liv enda, gleder meg til jeg gjør det, så føler jeg meg kanskje litt sikrere. litt rart og deilig å vite at jeg snart er halvveis i svangerskapet...
Heidi <3 Skrevet 16. april 2012 #13 Skrevet 16. april 2012 Hei, jeg er 17 + 3 og har den siste uken kjent mer og mer liv men det er ikke hver dag enda.. Dette er mit tredje svangerskap, og jeg har ganske stor mage.. bruker mammabukse når det er dungri, men vanlig joggebukse når jeg går rundt hjemme.. skal på ul på fredag så er veldig spendt på å se vår lille venn igen, håper på å se kjønnet, men mest av alt at baby er frisk og rask og levende..
anonym91 Skrevet 16. april 2012 #15 Skrevet 16. april 2012 er 17+1 venter nr 2, har kjent litt liv i den siste tiden <3 men fortsatt veldi svakt og ikke hver dag enda. mamma klær har eg brukt lenge og ingen bher som passer lenger så har vert ute og handla enn del klær skal på UL 26.04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå