Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg vil slanke meg og tenkte på om det er bedre å drikke fun light enn light brus? noe Må jeg ha, klarer ikke bare å drikke vann. Skal altså ikke pøse ned på saft da, men det blir for kjedelig å bare drikke vann hele tiden. Blir nok snakk om mer enn 1 glass til dagen, men alikevel ikke litervis. har fått dilla på den festbrussmaken til fun light..nam nam..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Jeg vil slanke meg og tenkte på om det er bedre å drikke fun light enn light brus? noe Må jeg ha, klarer ikke bare å drikke vann. Skal altså ikke pøse ned på saft da, men det blir for kjedelig å bare drikke vann hele tiden. Blir nok snakk om mer enn 1 glass til dagen, men alikevel ikke litervis. har fått dilla på den festbrussmaken til fun light..nam nam.. drikk saft du. fun er god og bedre saft en brus. bruker den selv. elsker bringebær smaken. jeg går nedover i kg, bare ved og kutte ned brusen. lykke til..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Det er aspartam i fun light. Så vil du ha høyere risiko for kreft, drikk det. Bedre med litt sukkert enn masse kunstig stoff som er helseskadelig.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Du kan smaksette vann med mye annet enn saft også. Litt sitron i feks, gjør at det blir noe helt annet å drikke enn kun vanlig vann. Dill i vannet har jeg blitt servert også. Epler, appelsiner osv osv, det er bare å bruke fantasien. Ellers tror jeg ikke litt saft av og til er så farlig heller, men jeg er skeptisk til produkter med kunstig søtningsstoffer i det hele tatt, så jeg drikker verken lettsaft eller lettbrus.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Da jeg gikk på grete roede ble vi anbefalt fun light istedet for lettbrus. Jeg gikk ihvertfall ned i vekt. Drakk mye fun light, i tillegg til litt av det andre man kan drikke når man er på kur;-)
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Det er aspartam i fun light. Så vil du ha høyere risiko for kreft, drikk det. Bedre med litt sukkert enn masse kunstig stoff som er helseskadelig. Tror du og andre bør lese dette: myrevolution.no/forum/f16/mer-om-aspatam-4204/ Alt med måte sier jeg bare, små mengder over lengre tid vil ikke gjøre stor forskjell på helsa, værre om man drikker litervis pr dag og/eller over mange år.. Husk at mye annet av det dere spiser/drikker er like helseskaderlig: Brød, knekkebrød, stektepoteter og kaffe inneholder akrylamid, til og med drikkevannet kan bære spor av dette, så om dere ikke har brønn, så må dere borre det, om dere er redd for kreftfremkallende middel. Akrylamid dannes når maten blir utsatt for tempratur over 120 grader, med andre ord, det meste som stekse osv inneholder stoff som er kreftfremkallende. Når akrylamid opptas av kroppen, omdannes det raskt til glysidamid som over lengre tid skader arvestoffet, og deretter fører til kreftutvikling. Behandlet kjøtt er også kreftfremkallende, så man skal holde seg til 70 gram kjøtt i uka om man er redd kreftfremkallende stoffer.
Tøssa Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 light produkter er laget med tanke på diabetes, så har du ikke diabetes....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå