Gå til innhold

i 17. uke og kjenner ikke liv, tror jeg... enda dette er fjerde gangen! flere?


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Ja, det lurer jeg på?

 

Jeg synes av og til jeg kan kjenne noe, helt sånn vagt...

men så har jeg så mye luft i magen, at det mest sannsynlig er det *flire*

 

jeg har ikke kjent liv før 19 uker på vei med de andre, så jeg prøver å ikke stresse meg opp over det, men jeg savner å få små daglige påminnelser av at lille har det bra og lever..

 

 

hvordan er det med dere flergangsere, har alle kjent liv fra mageboeren nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du skal stresse for mye med dette. Jeg er tredjegangs selv og kjente heller ikke særlig liv så tidlig. Det kommer plutselig! Er 24+4 i dag og nå kjenner jeg masse liv hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har det litt sånn jeg også! Veldig frustrerende. Har hørt hjertelyden flere ganger, senest i går hos legen, men kjenner minimalt. Kan av og til kjenne små bevegelser, men blir så usikker ;) Tenker det like gjerne kan være luft ;) Skal på UL den 19, så gler meg til å se den lille :) Dette er nr 3 for oss forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også i uke 17, men har kjent liv lenge. Fikk det igrunn bekrefta på UL i uke 12, for slik babyen låg da, var slik jeg kjente bobling/kiling nederst i magen.

 

Men jeg kjenner det ikke hele tiden og avogtil kan det gå noen dager mellom hver gang.

 

Hvis morkaka ligger på fremre vegg kan det ta lengre tid før du kjenner liv også.

 

Er 3de svangerskap hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17 fullgåtte på mandag og kjenner lite enda. Venter min nr 7 <3 i Første svangerskap kjente jeg det tidlig og ved nr 5 først i uke 21, kommer nok an på hvor morkaken er plassert blant annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 17 og kjenner ingenting. Var omtrent på denne tiden jeg kjente det med førstemann, så jeg hadde nesten regnet med å kjenne det ennå tidligere nå.

Jeg har også hørt at foranliggende morkake gjør at man kjenner det senere, men selv har jeg vært på tidlig ultralyd og fått bekreftet at den ligger bak, som den også gjorde sist.

 

Var hos legen i går og fikk høre hjertelyden, verdens fineste lyd!! :) Så jeg vet ihvertfall at det er liv i det lille nurket selv om jeg ikke har kjent noe til det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neida, jeg stresser ikke. men jeg gleder meg til å kunne VITE at baby er i live, altså. i det minste, liksom.

Ikke noe jeg kan gjøre fra eller til heller, liksom. ikke som at jeg kan stresse i gang babyen til å sparke "riktig" hehehe

 

har hatt foranliggende morkake før, så jeg vet jo at det kan dempe litt, men i grunnen har det lite å si egentlig, syns jeg.

 

 

men er jo litt hyggelig likevel da, å høre at det er flere som må vente litt :P rart med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...