Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Trodde jeg var en av de heldige som slapp halsbrannen, men nå i uke 34 kom den for fullt! Så ille at jeg ikke klarer å tenke på annet, og hvertfall ikke sove, da det er verst på kvelds- og nattestid. Noen som har noen magiske tips som hjelper, er villig til å prøve det meste. Melk, isbiter, småspising, kald drikke, ikke sterk mat osv har jeg prøvd. Neste stopp er egentlig apoteket. Takk for hjelp!
Gulosten™ Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Ja apoteket Også kjøper du to typer, tyggetabletter, først en som nøytraliserer syren, og så en som legger seg øverst i magesekken som en propp. Eneste som funka for meg, spiste også tørt brød og drakk vann bare. Yuch. Aldri mer!!
HvittHus Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Når det er så ille at du ikke får sove, er det apoteket som kan tilby deg best hjelp. Men et godt gammelt kjærringråd er å drikke litt vann med et par teskjeer bakepulver eller natron iblandet. Dette hjelper også på halsbrann.
ariel78 Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Jeg bruker gaviscon fra apoteket, funker bra for min del. Vet ikke om det Arne noen sammenheng, men er litt forsiktig med løk og alt for sterk mat og.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Gaviscon kommer i både tyggetabletter og flytende. Fikk brekninger av flytende (var seigt) så tyggekapsler er min anbefaling. Ellers så hevet jeg hodeenden på sengen med noen treklosser (er av sorten som kunne sove ustraffet på rygg) og en ekstra stor pute i tillegg. Våknet ofte av "gulping". Ikke morro.. Men trøsten er at det finnes en kur, som heter fødsel. Virker hver gang! Hold ut hold ut, det går over!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Jeg syntes ingenting hjalp ordentlig, men jeg brukte gavison fra apoteket og forsøkte å "sitte" mest mulig mens jeg sov, det hjalp noe. Det verste syns jeg var under fødselen, for da følte jeg meg kvalm hele tiden fordi jeg hadde så mye halsbrann. Heldigvis ga det seg omtrent med en gang babyen er ute, så du får glede deg til om noen uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå