Gå til innhold

Flere som planlegger flere barn i årene som kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tar dere det som det kommer?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Tar det som det kommer, har ikke planer om flere barn, men skulle det skje, så er vi nok like glade da også ;)

Men håper det i såfall drøyer noen år nå, så kroppen min får litt fri, 2,5 svangerskap på under 3 år tar på :-P

Skrevet

Håper jeg ikke blir gravid før jeg er ferdig med utdannelsen min, hehe.. Hun lille fantejenten min var ikke planlagt, men veldig velkommen selvom det var midt i studiene :)

Det hadde vært kjekt å kunne planlegge en baby, og prøve å gå igjennom den prosessen. Men det er jo veldig kjekt å bli overrasket også da :)

Skrevet

Vi har 2 barn nå, en på litt over 3 år og ei på 1 år.

Har lyst på 3 barn.

Planlegger å bygge hus, så blir nok ikke noe ny graviditet før vi er ferdig med det.

Begynner å få alderen mot meg da jeg blir 36 i år, så kan ikke vente aå altfor lenge heller. Går det som vi tenker, kommer nr 3 i 2014.

Skrevet

Vi har en toåring og en nyfødt, og det har vært kompliserte svangerskap som har slitt mye på meg. Så det blir ikke planlagt flere barn med det første, men en overraskelse vil alltid bli tatt imot med glede. :)

Skrevet

Niks, her blir det ikke flere! Har to fra et tidligere forhold på 16 og 12 år, og i juli/august kommer attpåklatten med min samboer :)

Fyller 39 i juni, og har et slitsomt svangerskap...så nå er det nok! ;)

Skrevet

Har 3 og ønsker å bli gravid i løpet av neste år.

Skrevet

Blir nok en til dersom vi er så heldige å få det til. Å få barn er jo et mirakel! Har lyst til å oppleve det igjen :)

Skrevet

Mannen føler seg veldig ferdig med å få barn etter at vi har fått to barn og jeg har hele tiden vært klar over at han ikke vil ha flere. Selv har jeg begynt å håpe på et lite uhell om noen år når de to vi har har blitt eldre :) men jeg kommer selvfølgelig aldri til å lure han, så jeg må nok si meg fornøyd med de to vi har.

Skrevet

Har to, vi kan tenke oss en til, og med tanke på aldersforskjell på barna og min egen alder syns jeg det bør skje så snart som mulig, og helst innen et eller halvannet års tid.

Men så er det bare det at det passer så veldig, veldig, veldig dårlig i forhold til jobb og fremtidige jobbutsikter, av forskjellige grunner... Har alltid sagt at jobb ikke skulle ha noe å si i forhold til antall barn, men det er mulig at jeg bare må bite i meg de ordene. En attpåklatt flere år etter nr 2, som alternativet blir, er ikke aktuelt.

Skrevet

Vi har en og jeg ønsker meg flere, jeg er vokst opp med 5 søsken selv, så er glad i stor familie.

Men som jeg har sagt til samboeren min så tar vi ett barn av gangen og tar økonomien til betraktning. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...