Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Er på jakt etter en ny bil, og vi må ha noe større. Fra 100.000-140.000,- helst etter 2002 modell. Har stor hund så det må være veldig stort bagasjerom + fem seter. Må ha plass til stort hundebur og barnevogn og handleposer og alt annet som følger med en familie. Hadde vært fint om den ikke slukte bensin/disel heller. Noen som har noen gode tips? Har tittet litt på Chevrolet Tahoe, men vanskelig å finne i klasse b til den prisen, og synes mange av suvene har for lite bagasjerom.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Har du sett på vw passat. Der kan man få mye bil for pengene siden det er så mange av dei der ute. Og gode er dei også. Jeg selv var ute etter en vm touran (det er jo en større, høyere bil), men fant ut raskt at en passat har like mye plass bak enn touran. Det er jo sjelden man stabler ting i høyden.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 vm passat vm touran ford mondeo ford c-max ford s-max opel zafira (men jeg skulle ikke satset på en 10 gammel opel på grunn av rustskader) citroen har jo også flere store, men denne er bilen som er sikrest, når den er ny Alle merker har jo suv-er.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Har du sett på vw passat. Der kan man få mye bil for pengene siden det er så mange av dei der ute. Og gode er dei også. Jeg selv var ute etter en vm touran (det er jo en større, høyere bil), men fant ut raskt at en passat har like mye plass bak enn touran. Det er jo sjelden man stabler ting i høyden. Etter hva jeg kan se, så ser det bagasjerommet ganske lite ut. Tviler på at det blir plass til digert hundebur mm.. der
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Alle er jo suver, men ingen hadde spesiellt stort bagasjerom
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 http://vgd.no/forbru...-paa-bagasjerom
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 hvis du er avhengig av å ha med så masse og har stort hundebur i tillegg så anbefaler jeg å ta en titt på VW caravelle. Kanskje ikke det du tenker på, men stort sett alle andre har for lite bagasjerom til både bur/stor hund og vogn ++ Er både kort og lang type, kort holder i massevis. 2,5 Tdi er jo mest futt i, men om du tåler en "dau" bil, så er 2,4 disel også ok alternativ og mye billigere/lettere å få tak i... Lykke til! (hilsen ei som skal ha caravelle til stor hund og vogn til høsten )
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 http://www.diskusjon...owtopic=1190319
Gjøkeredet③ Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Ser naboen vår har en Rav4. To barn, to voksne og en risenschnauzer. Vet ikke om det kunne være noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå