Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Broren min blir 18 år, og jeg vet virkelig ikke hva vi skal gi han i bursdagsgave. Spurte han hva han ønsket, men han visste ikke han heller... Han har ikke så mange interresser, han utdanner seg innenfor data, og dette er da en av interressene hans, i tillegg til venner. Jeg synes jo at 18 år er en spesiell dag da, og ønsker å gi han noe litt ordentlig, så tar gjerne imot tips ifra dere
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Barbermaskin, klokke, helgetur til en storby..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Når han blir 18 er han jo myndig og deter vel ikke lenge til han skal flytte for seg selv. Jeg synes derfor "selvstendighetsgaver" er gode på 18 årsdagen. Kokkekurs, sengetøy, bestikk og andre "kjedlige" ting du trenger når du skal flytte for deg selv kan være greit. Det samme med en verktøykasse, førstehjelpskurs, støvsuger, symaskin eller liknende.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Tusen takk for flere gode forslag Tar gjerne imot flere
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Om han er student tipper jeg han blir mest glad for penger.. Det ble jeg iogmed jeg hadde litt dårlig råd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå