seigdamererbest Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg har en datter på 3,5 år som er forsinket i utviklingen og har autistiske trekk, og hun snakker ikke ennå. Hun har nettopp begynt med logoped og har blant annet begynt med bildekort (PECS) for å stötte taleutvikling og gi henne en måte å kommunisere med. Og det har gått over all forventning!! Hun suger til seg alle kortene vi bruker. Og 1 uke etter vi begynte med de her hjemme har jeg hatt min förste "diskusjon" med min henne. I dag tidlig hengte jeg opp bilde av barnehagen og sa at nå går vi. Hun så på den, tok det bort og hang opp bilde av lekeplassen. Nei, måtte jeg si og hang barnehagen opp igjen, men igjen ble det fjernet og lekeplassen kom opp :-) Endelig kan hun fortelle hva hun vil! Jeg kan ikke slutte å smile. For en start!!
3småtroll♥ Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Så moro da! Skjønner at det er en fantastisk følelse for deg- tenk da hvor godt det er for henne;)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Fantastisk! Gratulerer til dere begge!
Gjest Miryks Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 ÅÅh, det mÅ være fantastisk! Og tenk hvor deilig det er for henne og endelig kunne gjøre seg forstÅtt! Gratulerer!
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Så herlig!! Det er jo kjekt for både deg og henne Ble nesten litt rørt her hehe For en god følelse
kaklemor Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Så herlig! :-) Godt at hun vil bruke kortene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå