VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Eg merket ingenting til disse etterriene med nr.1. men jeg husker at jeg var veldig plaget i nesten 3 uker med vonde etterrier med nr 2. spesielt når jeg ammet. ingen ting hjalp mot det. så nå venter jeg nr 3 og lurer på jeg kan forvente. blir vell som jeg er i fødsel i 1mnd etterpå. hehe. gruer meg litt.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 De sier så.... Er jo ganske naturlig også, at livmoren må jobbe hardere for å trekke seg sammen. Gruer meg litt selv. Skal ha bruke bellybandit, forsøke å ligge mye på magen ( iallefall før brystsprengen kommer) og ha paracet og ibux i vesken.
Fru Grønn Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Ååååå, husket hvor ille det var etter nr 2. Ikke noe etter nr 1. Spent på nr 3, ja.. Men har ikke noe svar, nei Bare sympati
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 hei Var akkurat til jordmor og snakket om etterrier. med nr 1 er det ikke vanlig med etterrier Men jeg også fikk utrolig vonde etterrier med nr 2(nesten verre en fødselen.) og dette er vanligere jo flere barn man får. Så du kan regne med at du får etterrier med nr 3 og at de også blir vonde. dette fordi livmoren er større og må jobbe mer for å trekke seg sammen. det jordmor sa var at man må bite tennene sammen og ta evt smertestillende
VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 13. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2012 Ja, men da har eg mye glede meg til hehe. Får ta meg en tur på apoteket å handle litt smertestillende overlever vell dette og
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Kjente ikke til dette med nr 1 men så endte det hele i keisersnitt så jeg var godt medisinert den første tiden. Blir vel et sjokk for meg på nestemann da...
*Sammy* Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Ja de blir verre for hvert barn, men man er også mer forberedt på at de kommer, så det er ikke like ille !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå