Gå til innhold

På P3 morgen i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som synes uttalelser til Marion Ravn var litt... ja.... blonde? Hun sa blant annet at det ikke blir noe på forloveden hennes hvis han pusser tennene med elektrisk tannbørste, siden hun synes det er ekkelt. Virkelig? Jeg trodde ikke at man lenger brukte sexnekt som straff for ting man ikke liker at kjæresten gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte ikke på, men glemte du et ord her? At det ikke ble noe på han hvis han IKKE brukte elektrisk tannbørste?

Det hadde vært mer fornuftig.. hvis det går an å si... Synes tennene blir mye renere etter den elektriske enn de vanlige....

Sexnekt.. det måtte vel væreom han ikke vasket seg... det er ekkelt..

Skrevet

Hørte ikke på, men glemte du et ord her? At det ikke ble noe på han hvis han IKKE brukte elektrisk tannbørste?

Det hadde vært mer fornuftig.. hvis det går an å si... Synes tennene blir mye renere etter den elektriske enn de vanlige....

Sexnekt.. det måtte vel væreom han ikke vasket seg... det er ekkelt..

Nei, hun syntes elektrisk tannbørste var ekkelt kontra vannlig tannbørste, og da "ble det ikke noe på ham"

Skrevet

er det bare jeg som synes uttalelser til Marion Ravn var litt... ja.... blonde? Hun sa blant annet at det ikke blir noe på forloveden hennes hvis han pusser tennene med elektrisk tannbørste, siden hun synes det er ekkelt. Virkelig? Jeg trodde ikke at man lenger brukte sexnekt som straff for ting man ikke liker at kjæresten gjør?

Du har ikke tenkt på at det kanskje var en spøk da. At hun sa det på fleip? For da kan jeg ikke se noe galt i det.

Jeg kan også si til min kjære at "da blir det ikke no på deg", på fleip.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...