Gå til innhold

Flere som sliter med våken netter??


tre håpefulle

Anbefalte innlegg

Etter å ha halvirritert lagt våken i to timer etter nattens obligatoriske toalettbesøk, så ble jeg rett å slett så sulten at jeg stod opp og laget meg en skive med salatblad, fetaost, kalkunskinke, litt rømmedressing og pittelitt balsamico. NAM!

 

En skive jeg har fantasert om så pass lenge i natt at det ikke var noen vei utenom. ;) Hadde helt glemt at graviditet også innebærer nattlige toalettbesøk òg, i enkelte tilfeller, nattspising grunnet vansker med innsovning!

 

Takk gud for plattform mannen min som er flink til å står opp med mine to andre små, slik at jeg er levelig sammen med resten av dagen.

 

Flere som sliter med å få sovne til igjen på natten??

 

Jeg har funnet ut at det beste, om jeg ikke sovner til igjen, er ofte å gå ned å ta meg et glass vann eller noe å bite i, før jeg går å legger meg igjen. Da kommer ofte søvnen raskere også.

 

Noen andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg får heller ikke sove. Er trøtt, men kroppen vil liksom ikke sovne!! Slitsomt! Ligger våken i 2-3 timer noen ganger enda lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja får til tider heller ikke sove. Spes etter do besøk. Er liksom at det er typisk at eg får sove lite de dagene eg har mye eg må gjøre å være kvil og opplagt til. Bruke liksom å sovne like før klokka ringe :/ Men er heldigvis sånn at har eg mulighet så kan eg sove etter at klokka har ringt. Sønnen min er så stor at han ordner seg selv på morran (15år) Men de dagene eg bestemmer meg for å ikke ha klokka på ringing så våkner eg gjerne kvil og opplagt før klokka skulle ha ringt å har gjerne ikke vært oppe på do hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...