Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Jeg har fått et hvitt belegg rundt sjeden og de indre kjønnsleppene. Det klør litt også.. er det sopp? Må jeg itilfelle ha resept på noe som kan få det bort?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Høres ut som det kan være sopp i SKJEDEN ja
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 *flir* så det nå, sliten, skylder på det Er det noe jeg kan få reseptfritt på apoteket for det?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 hehe Ja, kjøp canesten, helst kombinasjons pakning. Den inneholder stikkpille og en salve som du smører med "utenfor"
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Tusentakk! Kan det foresten være skadelig for jenta i magen min?
Leahsorkarim Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 nei det er ikke skadelig for vesla , men du må ikke bruke applikatoren du får med pillene når du er gravid, bare føre det inn meg fingrene selv, så langt du kan men ikke hel "opp" ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå