Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Hva synes dere om dette huset. http://www.finn.no/f...nnkode=33769893 Har lenge vært på utkikk etter en enebolig (bor i rekkehus nå) Har arvet litt penger og har grei egenkapital. Har alltid hatt lyst på en enebolig hvor jeg kan lage hage og det er god boltreplass for ungene. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Med noen strøk maling og nye dører inne så kan dett jo bli bra, og kanskje et nytt kjøkken. Men det var jo super god plass da
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Jeg likte de brunbeisede dørene jeg. Syntes de passer inn med stilen på huset. Liker ikke når alt er så hvitt. Kjøkkenet passet inn i helheten på huset synes jeg. Eikekjøkken er jo tidløst og er jo bare 6 år gammelt så blir for dumt/dyrt å bytte det ut. Kjempegod plass ja. Det var noe av det jeg falt for :-) Ville nok endret fargene på noen av rommene. Satt vårt preg på det. Hi her altså :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Huset var kjempefint!! Stort og godt hus dette Liker heller ikke bare hvitt/trehvitt, og som du sier farger går det an å gjøre noe med. Skal vel også noe til å finne et hus en ikke vil gjøre noe som helst med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå