Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Enten er du et troll, eller du er dårlig til å formulere deg forståelig. Hva mener du? Trenger du babyhåndklær og spør om nav dekker det? Svaret er i så fall nei. Du må dekke slik selv. Har du rett på foreldrepenger så får du lønn gjennom permisjonen til å kjøpe slikt for, det koster jo å ha barn. Får du engangsstønad istede kan denne brukes til slikt, også må du heller søke om sosialhjelp til livsopphold for perioden etter intill du kan jobbe hvis ikke du har noen andre som kan forsørge deg og barnet ditt.
Moden mamma til 3 :) Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Jeg tolker dette som et rent tulleinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 [quote name=Moden mamma til 3 ' timestamp='1334267185' post='144150875] Jeg tolker dette som et rent tulleinnlegg. Ser at noen får dekket lusekofter av nav, da er det veldig rart at nav ikke kan hjelpe mei med honkler
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Det er vikti at bebi har gode rosa honkler å ligge i, derfor nav må hjelpe
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 troll! Ikke troll,de heter honkle, sånne myke underlag til bebi.
3 nøtter til Askepott Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Ja du får honkle fra nav. Og en stor smokk til deg selv kan du sikkert også få. Barnslige fjortiss som ikke klarer å tenke.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Njaa, det spørs om du oppfyller kravene. Altså, hvis mannen din har klart å miste den ene bilen deres som dere kan kjøre lovlig med, OG du må bli overasket om du finner både råtne og gode egg i en pakke som har gått ut på dato. Fyller du disse kravene er jeg ganske sikker på at nav dekker fem rosa honkler til deg
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #10 Skrevet 12. april 2012 Njaa, det spørs om du oppfyller kravene. Altså, hvis mannen din har klart å miste den ene bilen deres som dere kan kjøre lovlig med, OG du må bli overasket om du finner både råtne og gode egg i en pakke som har gått ut på dato. Fyller du disse kravene er jeg ganske sikker på at nav dekker fem rosa honkler til deg Da oppfyller du jo til og med kravene for å kunne motta støtte til 5 rosa ronkehonkler, i tillegg til en sametruse!
Tigerpote Skrevet 14. april 2012 #14 Skrevet 14. april 2012 Herregud, jeg fant en sametruse i senga mi i dag morges! Og da vi skulle spise frokost så oppdaget jeg at av alle eggene jeg utførte eggetesten på så var det et egg der som var råttent! Eggene kom fra samme pakke! De gikk ut på dato for en måned siden, men det var bare et eneste et som var råttent! Det kaller jeg juks! Til hi ; selvsagt dekker nav utgiftene til dei så du kan kjøpe honkler!
<3 duracellkanin <3 Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 gud så morro å bli minnet på alle disse morsomme trådene igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå