Salsa3 Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Har akkurat flyttet til Norgr og sønnen min er invitert til bursdag til en jente i klassen. Jeg har bare gutter og aner ikke hva 9 år gamle jenter er interessert i. Er det noen som kan gi meg noen ideer?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 jeg kommer ikke på noe selv, men om du går i en lekebutikk har de stort sett peiling. Det går jo også ann å få gutten til å spørre hva hun ønsker seg. Og finner dere ikke noe annet så går det alltids ann å bare gi en hundrelapp f.eks.
It's all about me Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Den eneste jenta jeg kjenner på den alderen ønsker seg klær fra Wow. Ellers er vel Top Model populært i den aldersgruppen. Men du kan fint gi en hundrelapp også.
Salsa3 Skrevet 13. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2012 Kanskje penger er enklest. Skjenner ikke jenta godt nok til å vite interesser, men takker for gode ideer.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Forbruksvarer som tusjer, glitterpenner, klistremerker, rosa notisbøker, tegnebøker, dagbøker, scrapbook-ting o.l.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Hos 9åringen her i huset så er Top Model stas, igrunn alt som har med det å gjøre. Noe av det hun ble mest glad for til bursdagen sin var en gave med masse "stæsj" til håret og skikkelig jugelsmykker.
ny vestfold Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 My littel pony,pet shop,top modell,polly pocket,og smykke jugel og klær fra wow er populært hos min frøken og hennes venner på 8-9 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå