Gå til innhold

Kan de nekte å sjekke åpning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på sykehuset i morgen for kontroll av blodtrykk og urin. Sist jeg var på sykehus var livmorhalsen 17 mm; livmormunnen var myk og jeg ble innlagt. Har hatt tegningsblødning i ettertid, og myyyye modningssmerter. Jeg vet at jeg har fått litt åpning, og vil gjerne vite hvor mye åpning jeg har. Jordmor ville ikke sjekke meg i går pga det kunne starte rier, men kan de nekte meg det på sykehuset hvis jeg spør? Er 36+2 i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja d vil jeg tro, er drygent tidlig å sjekke åpning før uke 37 fikk jeg høre !

Skrevet

Det stresser livmoren å påvirker hvis de kjenner for mye på den. Derfor gjør de det kunn nyåret det er nødvendig og mistanke om at noe er på gang. Jeg ble sjekka for en uke siden for eg hadde historikk ned kort livmorhalskreft på det minste 07cm og hadde kraftige samentrekiningerog masse smerter over flere døgn. Hadde en 1 cm åpning å de kunne kjenne hodet på tvilling jenta mi. Nå har det gått en uke uten endring. Man kan gå lenge slik før det skjer noe. Lykke til

Skrevet

Litt mye skrive feil skulle stå kort livmorhals . Ipaden tuller litt når jeg skriver

Skrevet

De kan nekte det,ja. Du kan jo uansett bare høre med de?

Har selv spurd om å bli undersøkt når jeg skal til jordmor neste torsdag. Hun sa at de pleide ikke gjøre det før i uke 40,men at vi fikk se. Er da 37+2.

Om du sier du har hatt mye sammentrekninger og tegningsblødning,så kan det jo være at de sjekker.

Verste svaret du kan få er uansett bare nei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...