Gå til innhold

De klarte ikke sterilisere meg i dag.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp og trodde alt var bra. Var kjempefornøyd siden smerten ikke var verre. Så kommer legen inn å sier at de ikke fikk det til. Det hadde de aldri opplevd før...... Så nå må jeg inn en gang til og da må jeg snittes:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Hvordan skulle du gjøre det i dag, da? Og hva mener du med "snittes"? Jeg svarte deg somnr 2 i den andre tråden, bare litt nysgjerrig;-) Selv har jeg et lite arr under trusekanten og ett i navlen. Jeg hadde full narkose og har kuttet egglederne(regner jeg med).

Skrevet

Så rart de ikke bare "snittet" mens du var i narkose. Da jeg steriliserte meg fikk jeg spørsmål i forveien om det var greit at de "snittet" dersom de ikke kunne gjøre det via kikkhull, det hendte visst en sjelden gang at de ikke kom til etc.

Skrevet

I dag var bare kikkhull ja, og de kom ikke til. Så neste gang blir d snitt under trusekant og kutting. Positive er at jeg slipper å betale siden de aldri hadde opplevd dette før.

Har i dag bare et lite hull ved navel.

Skrevet

Pratet med legen igjen i dag. Jeg får ny time i mai. Det var oppblåsningen med gassen som ikke virket. Gassen ville ikke inn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...