Gå til innhold

Hva er det med alle de her .........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med alle de her dårlig råd trådene som kommer opp nå.

Jeg har så og så mye utbetalt, har bare så og så mye etter regninger. Sløser jeg da, hvorfor strekker ikke pengene til osv osv osv. Og personene i de her trådene har jo ikke dårlig råd.

Føler nesten at det er litt dårlig skjulte skrytetråder...sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med alle de her dårlig råd trådene som kommer opp nå.

Jeg har så og så mye utbetalt, har bare så og så mye etter regninger. Sløser jeg da, hvorfor strekker ikke pengene til osv osv osv. Og personene i de her trådene har jo ikke dårlig råd.

Føler nesten at det er litt dårlig skjulte skrytetråder...sukk

Mange som har mye bedre råd enn de tror ihvertfalll

Skrevet

Ikke at det har med trådene her å gjøre, men så en "gammel" episode av unge mødre, ei mor der som hadde råd til ansiktsbehandling en gang i måneden, personlig trener, og hadde vært i både frankrike og hellas i løpet av det siste halvåret eller noe, allikvel klagde hun over at hun hadde litt for lite penger!! Utrolig synes jeg..

Skrevet

Kommer helt an på situasjon hva som oppfattes som mye eller lite tipper jeg, så noen med bedre økonomi enn andre kan kanskje oppleve egen økonomi som stram, selv om andre oppfatter den som romslig.

Tror aldeles ikke det har noe med skryting å gjøre.

Skrevet

Det kan faktisk hende de har vennekrets som tjener betydelig bedre enn seg selv, og føler de har veldig lav inntekt pga dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...