Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Dere som har telefonabonnement hos andre enn telenor, både fasttelefon og mobil. Er det sånn enda at man får dobbelt regning, en fra Telenor og en fra de andre? Sist jeg hadde det (veldig lenge siden) fikk jeg dobbel regning, og det ble ikke noe billig akkurat, og mye surr. Prøver å finne noe billigere enn det jeg har nå
Lille♥mitt Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Du får ikke regning fra Telenor dersom du ikke bruker Telenor nei.. Du får regning hos dem du bruker! Men har du feks telenor på fasttelefonen, og one call på mobilen, da får du ei regning på hver. Telenor har ikke lov å kreve penger hos deg når du ikke har tegnet abonnement his de. . Det er ikke som nrk-lisensen )
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Du får ikke regning fra Telenor dersom du ikke bruker Telenor nei.. Du får regning hos dem du bruker! Men har du feks telenor på fasttelefonen, og one call på mobilen, da får du ei regning på hver. Telenor har ikke lov å kreve penger hos deg når du ikke har tegnet abonnement his de. . Det er ikke som nrk-lisensen ) Takk for svar. Men på fasttelefonen gjør de det enda altså. Da kan det jo ikke lønne seg å ha abonnementet hos noen andre enn Telenor. 2 regninger å betale for samme regning blir vel bare surr?
Lille♥mitt Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Det med fasttelefonen vet jeg ikke, men det høres veldig rart ut. . De fleste har vel ikke fasttelefonen nå lenger fordi det lønner seg ikke. På mobil sender ikke telenor deg regning om du bruker noen andre hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå