Gå til innhold

Tyrkia


majo

Anbefalte innlegg

Heile Fam. reiser til tyrkia i slutten av sep. Eg har termin 18 august. Er veldig usikker på kva eg skal gjere. Nokre seier reis og kos deg, det går så bra:) Andre seier dei ikkje ville reist.

Kva meiner de som er her inne om det?

Har to barn til, har ikkje vore i syden med dei når dei har vert så små

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville aldri tatt en nyfødt med til Tyrkia!! Alt for annerledes bakterieflora der nede og han kan bli syk. Har ikke fått noen vaksiner enda heller. Jeg ville 100% sikkert holdt meg hjemme ja.. Dessuten vet du jo ikke hva du får denne ganga. Kan hende han/hun har kolikk o.l. i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri tatt en nyfødt med til Tyrkia!! Alt for annerledes bakterieflora der nede og han kan bli syk. Har ikke fått noen vaksiner enda heller. Jeg ville 100% sikkert holdt meg hjemme ja.. Dessuten vet du jo ikke hva du får denne ganga. Kan hende han/hun har kolikk o.l. i starten.

 

Oi så positiv du var da.....!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heile Fam. reiser til tyrkia i slutten av sep. Eg har termin 18 august. Er veldig usikker på kva eg skal gjere. Nokre seier reis og kos deg, det går så bra:) Andre seier dei ikkje ville reist.

Kva meiner de som er her inne om det?

Har to barn til, har ikkje vore i syden med dei når dei har vert så små

 

Spør lege eller jordmor du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal høre med barnelegen. 6 uker er jo tidlig. Men jeg tar med meg 5 mnd gammel baby på ferie. Gleder meg :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar for meiningar. Kvernar mange tankar rundt i hodet mitt om dette. Alt frå bakterieflora til om ungen ikkje vert roleg....Tenkjer og snakke med jordmor om det ved neste kontroll.

Takk jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...