Gå til innhold

Har du opplevd at noen har vært utro mot deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fattet du mistanke?

Eksen min var utro. Jeg hadde aldri trodd at han kunne være det. Han var så god mot meg, sa hele tiden hvor mye jeg betydde for han. Og maken til sjalu type... Han kastet en gutt ned trappa på et utsted fordi jeg pratet med han.

Det får meg til å lurer. Kan man noen gang stole på en mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fant ut at eksen min hadde et forhold på si. Men så viste det seg at det var jeg som var "forholdet på si".......................

Skrevet

Har ikke opplevd det. Jeg tror på at man kan stole på menn, man må bare finne rette mannen ;)

Skrevet

Jeg fattet misstanke og konfronterte han med det. Han tilsto og jeg gjorde det slutt.

Han prøvde seg igjen men jeg ville ikke ha han tilbake.

Dette har ikke gjort at jeg ikke kan stole på andre. Er nå gift og stoler fullt på mannen. Hva annet skal man gjøre? Jeg orker ikke gå rundt å tro det verste.

Skrevet

Min eks var utro mot meg. Hadde hatt mistanke en tid, og sjekket mobilen hans en kveld. Fant ut at han ikke bare var utro, men hadde fått tvillinger med ei dame. Barna var 5 mnd gamle, og han ville ikke ha noe med barna å gjøre. Dobbelt drittsekk med andre ord.

Konkluderte med at han måtte være mental syk og gikk.

Skrevet

Ene eksen hadde et forhold på si i 5 av de 6 mnd vi var sammen :(

Med en av de andre viste det var jeg som var forholdet på si :-/ Han hadde kone og 3 barn, kona var gravid da jeg oppdaget det.

Skrevet

Ja, og jeg fant ut av det på en ganske "morsom" måte. Jeg og eksen bodde ikke i samme by, så en gang jeg var på besøk der, så var vi i butikken å handlet, og i kassen satt tydeligvis søsteren til en han hadde vært på date med kvelden før, fordi hun sa:" ***** sa at hun hadde det kjempekoselig i går, og gleder seg til neste date".

Jeg ble jo såklart utrolig såret, men også veldig satt ut. Gikk litt tid før jeg klarte å si noe. Men, så dro jeg. Og angrer ikke. Nå har jeg verdens beste samboer!! :) Alt som skjer har en mening! :)

Skrevet

Ja eksen min var utro med eksen sin. Han hadde et forhold på si med henne helt fra starten av, gjennom det 2 år lange forholdet vi hadde. Hun var ærlig og ga meg beskjed, men naiv som jeg var trodde jeg han da han sa at hun var mentalt syk. Først da hun fødte en unge trodde jeg henne. Først nektet han, men da han "snek" seg i dåpen til dattera, det vi si at han forsvant i flere dager uten å gi fra seg en lyd, kunne han ikke nekte lenger. Måten jeg fant ut at han var i dåp på var gjennom bilder på facebook og gratulasjoner på veggen hans ;) Har kommet frem til at han var en psykopat, det fantes ikke et snev av dårlig samvittighet eller empati i den mannen.

Det var en smertefull periode, men jeg er ikke bitter i dag. Tenker ikke noe spesielt over det egentlig. Jeg har et fantastisk liv med verdens beste mann og gullgutt, og har en liten i magen :) Stoler fult og helt på mannen min.

Skrevet

Muligens. Jeg tror en X startet et forhold med en ny jente noen uker før han gjorde det slutt med meg, men jeg er ikke sikker. Det var ikke det som utløste bruddet.

Skrevet

Nei, ikke meg bekjent.. Men det har sikkert vært noe snusk opp igjennom. Tror ikke mannen min har vært det.

Skrevet

Ja, og fikk vite det da han fortalte meg om klamydiaen han hadde plukket opp med det samme.

Skrevet

Ja har blitt utsatt for både fysisk og psykisk utroskap.

Skrevet

Ja.

Ja med tidligere samboer. Og jeg fant selv ut av det. Fint at jeg eide leieligheten alene. Pakket alle tingene hans i sekker og satt de utenfor døren, samt skiftet ut alle låser.

Skrevet

Har mistanke om det ja.. Men om jeg vet sikkert - nei. Har 2 forhold bak meg.

Singel forøvrig, og godt er nå egentlig det :-)

Skrevet

Min fortalte ikke meg om klamydiaen han hadde plukket opp. Jeg måtte finne det ut selv. Jeg kan jo slenge på at legen spurte om jeg trengte medisin til min partner også, men det gjorde jeg på ingen måte. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...