Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 vi har en familie som må ha meninger på alt og er av typen til og informerer om dette hele tiden. vi skal bygge ut huset vårt. ikke nå men med åra.. vi har en stue som er ca 14 kvm. vi elsker stua vår slik den er nå. men vi har en familie som plager oss med at de syns vi burde bygge ut. minst 10-15 kvm til. jeg ser ikke helt hva vi skal med så stor stue. vi får ganske stort hus når vi bygger ut. får loft stue. mange ekstra rom. et eget film rom. med lerret og prosjektor. ser ikke hvorfor vi må ha større stue. familien er det plass til.
Gjest Heartbroken Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Har du skrevet riktig størrelse? 14 km2 er jammen ikke stort! Såvidt plass til sofaen der?
Rosepus™ Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Må ærlig innrømme at jeg ikke forstår problemet/spørsmålet. Er da bare å vente med utbyggingen til det passer dere. Drit i hva de sier. Isipisi!
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Da hadde jeg beholdt den stua på 14 kwm Er dette et rom dere føler at er "hjertet" av huset, noe jeg regner med, siden det er ca det eneste rommet som ikke skal endres, så er det beste å la det være som det er! Huset mister "det lille ekstra" for dere, om dere endrer det dere trives med, bare fordi familiene maser om det!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Hva som skal endres er vel opp til de som bor i huset. Ergo bestemmer dere hva som skal gjøres, og hvis dere vil beholde stua på 14 kvm, så gjør dere det Ikke la noen pushe dere, fortell heller at sånn blir det bare, og det er ikke noe poeng i å mase for det kommer ikke til å endre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå